Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 29. října 2013

Štěstí nebo jen náhoda?! 8.


Autor: T-KAY



Z POHLEDU TERRY

Ráno jsem se vzbudila asi v 9 hodin. Sešla jsem do kuchyně.

"Dobré ráno," řekla mamka.
"Dobré," odpověděla jsem.
"Tady máš snídani," řekla.
"Moc děkuju. Tos nemusela," poděkovala jsem.
"To je v pořádku!"
"Hele, Terry, nechceš se mnou vyrazit na nákupy?" zeptala se mě Eva.
"Jo jasně, proč ne," odpověděla jsem.




Snídaně byla moc dobrá, pak jsme se šli obléct a vyrazily jsme. S Evou je docela zábava. Vyprávěla mi o tom, jak s Chrisem blbli, když byli malý. Docela jsem se zasmála. Pak jsem se ale zasekla před jednou výlohou, kde jsem uviděla úžasný šaty.


"Pane bože! Ty jsou prostě úžasný," řekla jsem svou myšlenku nahlas.
"Jestli chceš, tak je koupíme," řekla Eva.
"No chtěla bych, ale určitě na ně nebudu mít dost peněz," řekla jsem sklesle.
"Tak já ti je koupím. A nechci slyšet, že ne. Ber to jako dárek na uvítanou, sestřičko," řekla.
"Ježiši, děkuju! Já mám fakt úžasnou sestru," skoro jsem skákala radostí.


Vešly jsme dovnitř a hned jsem s těma šatama šla do kabinky. Ty šaty byly korzetový a byly střižený kousek nad kolena. Sedly mi perfektně.


"No tě bůh! Jsou perfektní. Naprosto ti sedí," řekla uznale Eva, když jsem se v nich ukázala.


Převlékla jsem se zpátky do svého oblečení a šly jsme k pokladně. Eva zaplatila a vyrazily jsme domů. Přišly jsme akorát na oběd. K obědu byly boloňský špagety. Bylo to výborný.


"Hele Terry, pojď sem, kluci jsou v telce," zavolala Eva z obýváku.


Okamžitě jsem tam přišla. Byli na Vivě a dělali tam nějakej rozhovor a zazpívali RAR. Říkali tam něco o klipu, pak se ptali Jaye na Lenu a Chrise na Kristu. Oba řekli, že jsou šťastní. Pak se zeptali Vince, Izzyho a Richieho, jestli už si našli přítelkyně. První odpověděl Izzy, že se paní Gallegosová ještě nenašla. No jo, on si ze všeho musí dělat srandičky. Vince taky řekl, že nikoho nemá. A přišla řada na Richieho odpověď.


"Evi, dej to, prosím, trochu nahlas," poprosila jsem jí a bedlivě poslouchala.
"No, já přítelkyni mám," řekl Richie.
"Tak to gratulujeme, Richie," řekl moderátor.
"Doufám, že se dívá, protože bych jí chtěl vzkázat, že mi moc schází. Terry doufám, že se díváš. Miluju tě a už se nemůžu dočkat, až se vrátíš," to co řekl mi vyrazilo dech. On to řekl v přímém přenosu, takže to slyšely všechny fansky.
"WOW..." vypadlo ze mě.
"Tak to je to děvče nejšťastnější na svět. A tobě Richie, vzdávám poklonu. To co jsi řekl, ještě nikdy nikdo v tomhle studiu neřekl. A teď milí diváci tady ve studiu, ale i doma u obrazovek! US5 a Round and Round!"


A to už začali zpívat. Koukala jsem na tu televizi, jak vyoraná myš. Z transu mě vytrhla Eva.


"Haló, Terry, vnímáš mě?"
"Co? Jo. Promiň. Trochu mě to zaskočilo," koukla jsem na ní omluvně.
"To věřím. Hele, Terry, jestli chceš, tak můžeš odjet už dneska," řekla.
"Ne, to je dobrý. Teď chci víc poznat svojí pravou rodinu. S Richiem to nějak vydržíme," řekla jsem na protest.
"Tak dobře," řekla. Zůstala jsem tam ještě tři dny.


"Tak zatím ahoj, Terinko moje," řekla mamka.
"Ahoj mami, tati, Evo. Budete mi scházet," loučila jsem se.
"Ty nám taky. A nezapomeň! Nikomu ani slovo, budeš Chrisův narozeninový dárek," připomněl mi taťka.
"Já vím. Tak ahoj," řekla jsem a nasedla do taxíku.


Jízda trvala asi 2 hodiny. Richie nevěděl, že se vrátím, takže když mě viděl mezi dveřma, tak div neproskočil strop radostí.


"Ty už jsi zpátky," radoval se jak malý děcko. Bylo to sladký.
"Ano, už jsem tu a slibuju, že nejbližší době ti nikam neodjedu," ubezpečovala jsem ho. Pak mě políbil a já mu to oplácela.
"A Richie," řekla jsem po chvíli. Říkám po chvíli, protože jak mě líbal, tak jsem se málem nestačila nadechovat.
"No?" řekl.
"To bylo překrásný," řekla jsem.
"A co?" trochu nechápal. Ach jo, některý mužský mají dlouhý vedení.
"To, co jsi řekl na Vivě. Děkuju," odpověděla jsem.
"Aha tohle. Není zač. Jestli chceš, tak ti to zopakuju. MI-LU-JU-TĚ!" OMG!
"Taky tě miluju a moc," usmála jsem se na něj.

Pak jsme šli do obýváku, kde k mýmu překvapení byli všichni.

"Ahojte lidi, tak jsem se vám vrátila," řekla jsem. Otočili se na mě a usmáli se.
"Ahoj Terry, jsem tak ráda, že jsi zpátky," řekla Krista a jako první mě objala. Se všema jsem se pozdravila. Když jsem se zdravila s Izzym, tak si neodpustil poznámku.
"Konečně, bylo to tady s ním k nevydržení," řekl a oba jsme se začali smát.
"Čemu se smějete?" zeptal se nás Richie. Ani jeden z nás mu neodpověděl.
"To jako fakt?" zeptala jsem se Izzyho.
"Jo, občas byl na zabití. Skoro jsme měli z hlav pátrací balóny," řekl Izzy, ale to už se smáli všichni.
"Haha, vtipný," řekl Richie a chystal se odejít.
"Ale ty můj blázínku," řekla jsem a šla k němu.
"Tak já jsem blá...." nestačil doříct, protože jsem ho políbila.
"Tak my radši půjdeme. Asi si máte toho hodně, co říct," řekl Jay a bylo vidět, že mu cukají koutky.
"Tak jo. Pokecáme zítra, platí?" zeptala jsem se.
"Jo jasně," řekl Chris ve dveřích.


Pak jsme osaměli. Začali jsme se opět líbat. Nevím jak, ale ocitli jsme se v ložnici. Mazlili jsme se a to nám stačilo. Nikam jsme nespěchali.


Měsíc utekl jako voda. Dokonce jsem si našla práci. Byla jsem servírka v hotelu Paradise. S Richiem jsme v našem volnu vyráželi do přírody. Byli jsme spolu šťastní. Někdy jsem měla potíže s tím mlčením ohledně Chrise a mě. Jednou za mnou přišla Krista.


"Terry, co je? Jsi nějaká jiná," zeptala se mě.
"Jak to myslíš jiná? To se ti jen zdá," zatloukala jsem.
"No to se mi teda nezdá. Vidí to všichni," řekla.
"Fakt jsem v pohodě," řekla jsem a doufala, že se přestane ptát.
"Terry, hele asi jsem blázen, ale připadá mi, že jste si s Chrisem ve strašně moc věcech podobní!" Bingo. Je to chytrá holka, tu jen tak něco neujde.
"No víš..." koktala jsem.
"Co?" já jí asi zastřelím, protože vím, že to ze mě vytáhne.
"Chris….je můj bratr," a je to venku.
"To jako fakt?" zírala na mě.
"Ano, jsem Chrisova sestra," odpověděla jsem.
"Ale jak? Přece máš rodiče v ČR," nemohla tomu uvěřit.
"No, to jsou adoptivní rodiče. Moji praví rodiče jsou Watrinovi," vysvětlovala jsem.
"WOW..." řekla jenom.
"Kristy, ale slib, že to nikomu neřekneš. Ani Chrisovi! Je to překvápko," řekla jsem a čekala, co odpoví. Nic neřekla, jen na mě nevěřícně koukala. "Tak co? Slíbíš, že budeš mlčet? Švagrová?" řekla jsem.
"Tak jo, slibuju. Švagrová," řekla a obě jsme se začaly smát.


Dny utíkaly a blížil se den Chrisových narozenin. Slavili jsme u Kristy doma. A taky jsme to měly s Kristou na starosti. Bylo asi 6 hodin večer a všichni už pomalu přicházeli. Všichni Chrisovi přáli zdraví a i to štěstí. Dostal spoustu dárků. Od Richieho dostal nějaký CD, od Kristy krásnej stříbrnej řetízek s prstýnkem. Od Jaye dostal voňavku, od Vince dostal batoh a od Izzyho tenisky od DADA. Ode mě dostal malýho plyšovýho medvídka. Ale ten opravdovej dárek ode mě měl teprve přijít. Krista sehnala krásnej dort a hned, co Chris sfoukl těch dvacet svíček, se do něj všichni s vervou pustili. Divila jsem se, že se o něj nepoprali.

Najednou jsem uslyšela venkovní zvonek. Rychle jsem běžela otevřít, protože jsem věděla, kdo to byl. Rodiče. Vešli jsme všichni do obýváku. Jakmile Chris uviděl rodiče, okamžitě šel za nimi.


"Chrisi, potřebujeme ti říct jednu věc, můžeme jít do kuchyně?" zeptal se ho taťka.
"Jistě," řekl Chris.
"Ty pojď taky, Terry," řekla mamka.
"Cože?" otočil se Chris a nevěřícně koukal.
"Uvidíš, pojď," řekl táta a tak jsme šli.
"Tak, Chrisi. Tady je to překvapení. Terry je tvoje sestra," řekla mamka. Chris tam stál a střídavě koukal na rodiče a na mě. Pak se vzpamatoval.
"Páni! Terry. To je neuvěřitelný," řekl Chris a objal mě.
"Jo, to máš pravdu," řekla jsem. Pak mi dal Chris sourozeneckou pusu.
"Terry?!" ozvalo se za mnou.


Otočila jsem se a tam stál…….

Žádné komentáře:

Okomentovat