Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

čtvrtek 1. ledna 2015

Happy New Year 2015

Ohio mina....
Je tu nový rok.... teda začal bolehlavem ale co... to přece k tomu patří... Jsem moc ráda za věrnou čtenářku Emily, které mi v posledních dílech DS zanechala svůj povzbuzující komentář. Jsem ráda i za tuto jedinou duši. Je sice zatím jediná, ale jsem za ní vděčná, protože jsem se obávala že i když už ty povídky většina zná, tak to tu bude mrtvý, ale není.... Díky Emily mám chuť přidávat a dokonce i pomalu psát.... kdo ví, třeba konečně dopíšu jednu z mála rozepsaných povídek....

Ale teď k tomu....
Je tu Nový rok a všichni mají předsevzetí. I já mám jedno... rozhodně neopustit Twincest.... I když mám i pár mimotwincestních projektů rozhodně se nechci od Twincestu odpoutat... naopak... chci se k němu zase vrátit....
Tak to je mé předsevzetí....


A teď vám všem návštěvníkům, co zabloudí na tyto stránky... všechno nejlepší do Nového roku, hodně štěstí,zdraví, lásky ale taky Tokio Hotel, Inuyashi, Drarry a Snarry....


Happy New Year mina :*

1 komentář:

  1. Som veľmi rada, že ťa moje komantáre tešia a verím, že tu nebudem komentovať dlho sama. Takže ti do tohto roku želám hromadu ďalších, ktorým sa budú tvoje poviedky páčiť tak ako mne. :) A teší ma, že sa nechystáš opustiť twincest! :-*
    Emily

    OdpovědětVymazat