Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 19. září 2014

Darované srdce 10.



Autor: T-KAY




„... tobě!“ Tom sklopil pohled k zemi a čekal na Billovu reakci.
„Já.... vážně?“ ozval se po chvíli Bill.
Tom se znovu podíval Billovi do očí a přikývl. V tu chvíli mohl vidět v Billových očích slzy.
„Billí, prosím neplakej,“ objal ho.
„To je dojetím,“ usmál se na něj Bill.
Tom se od Billa na chvíli oddálil a konečně se rozhoupal k tomu, spojit jejich rty.
„Miluju tě, Bille,“ šeptal Tom mezi polibky.
„Já tebe,“ řekl Bill.


Dlouho se spolu líbali, dokud je nevyrušil hluk zvenčí. Začala totiž přestávka a na chodbu vyběhli děcka ze všech tříd.

**

Uplynulo sotva čtrnáct dní od toho incidentu ve škole. Bill s Tomem nikdy nebyli šťastnější. Dokonce i Géčka si všimli proměny obou chlapců.
Nutno podotknout, že Bill souhlasil s Tomovou nabídkou a několik dní na to už se zavřeli do garáže Georgových rodičů a zkoušeli. Bill dokonce přišel s několika nápady na písničku. Dali tedy hlavy dohromady a vymysleli jak slova tak hudbu.
Zatím to ale byly spíš jen amatérské pokusy o kapelu a kluci se tomu spíš smáli.

Vánoce byly pomalu za dveřmi a jak Tom, tak Bill balili dárky. Nejen pro rodinu ale i sobě navzájem. Billův dárek pro Toma byl o něco málo větší. Bill totiž za menší finanční pomoci rodičů koupil Tomovi novou Gibsonku. Samozřejmě o tom neměl Tom ani tušení.

**

Než se nadáli byl tu Štědrý den a spolu s ním i velký shon v podobě příprav štědrovečerní večeře. Oba chlapci pomáhali svým matkám s přípravami a nejvíc se těšili na večer. Dohodli se, že Bill přijde k Tomovi domů aby spolu oslavili Vánoce a dali si dárky.
Bill to ale vymyslel tak, že když Tom nebyl doma, dohodl s jeho maminkou Nadine a schoval u nich zabalenou kytaru pro Toma. Přeci jen by to bylo hodně nápadné.

Nadešel večer a obě rodiny usedli za stoly k večeři a posléze i ke stromku.
Bill byl nadšený z dárků. Dostal nové oblečení a od Andyho dostal drobnosti v podobě prstýnků, náramků a řetízků. Doslova zářil při otevírání dárků.

Pak už nastala jeho chvíle. Rozloučil se s rodiči, oznámil jim, že neví, kdy dorazí. Z pokoje si vzal menší dárek pro Toma a vydal se k protějšímu domu.
Tam nadšeně zazvonil. Nečekal dlouho a dveře se otevřely. Stál v nich Tom s úsměvem na rtech.

„Ahoj broučku,“ objal ho Tom a políbil.
„Ahoj, lásko,“ Bill mu polibek opětoval.
„Už jsem myslel, že se večera nedočkám,“ zasmál se Tom.
„To mi povídej. Bylo to k nevydržení nebýt u tebe,“ hlesl Bill a usmál se.

Pak se potichu odebrali k Tomovi do pokoje, kde se usadili na jeho posteli.
Bill se rozhlížel kolem. V tomhle domě byl nesčetněkrát, ale v Tomově pokoji byl poprvé, protože většinu času trávili spíš u Billa doma. Pohled mu utkvěl na fotce malé hočičky. Někoho mu připomínala.

„Kdo je to?“ zeptal se opatrně Bill a ukazoval na fotku.
„Oh... to je Kim. Moje kamarádka,“ Tom najednou posmutněl.
„Aha. Proč to říkáš tak smutně?“ zajímal se Bill.
„No... umřela, když mě i jí bylo sedm.“ Bill by si v tu chvíli nejradši nafackoval. Ale zároveň mu došlo, že holčička na fotce je právě ta, jejíž srdce bije v Billově hrudi. On to věděl, ale nic neřekl.
„Promiň, neměl jsem se ptát. Jsem idiot,“ řekl Bill omluvně.
„Nemohl jsi to vědět,“ řekl Tom konejšivě a Billa objal. „Neměli bychom si kazit tenhle večer bolestivými vzpomínkami,“ dodal.
„Máš pravdu. Něco tu pro tebe mám,“ řekl Bill rychle a vymanil se z Tomova objetí.
„Já pro tebe taky,“ usmál se rychle Tom.
„Já první!“ vykřikl trochu nahlas Bill.

Z bundy vytáhl zabalený malý dárek. Přesněji CD Sammyho Deluxe. Tom si to od Billa vzal a pomalu rozbalil. Když uviděl obal, oči se mu rozzářily.

„Lásko, to je... jsi úžasnej,“ řekl Tom, vstal a Billa objal.
„Já rád,“ usmál se Bill.
„Tak teď je řada na mě,“ řekl Tom, přešel ke skříni a vytáhl z ní zabalenou krabici.
Bill zvědavě krabici pozoroval.
„Je to jen taková drobnost. Nic jiného mě nenapadlo,“ řekl Tom a podrbal se na hlavě.
Bill se jen usmál a vrhnul se do rozbalování. Když krabici otevřel, překvapeně koukal na její obsah.
Uvnitř totiž byl třpytivý mikrofon. Billovi se do očí nahrnuly slzy štěstí. Krabici odložil, přešel k Tomovi a políbil ho.

„Děkuju, lásko,“ řekl Bill, když se oddálil.
„Neděkuj mi. Za tohle se neděkuje. Jsou přece vánoce,“ zasmál se Tom.
„Já vím.... Víš, já mám pro tebe ještě jeden dárek. Ale nevím, jestli to předčí ten mikrofon,“ začervenal se Bill.
„Ještě jeden? Tys musel hodně utrácet,“ řekl překvapeně Tom.
„Počkej tady,“ řekl najednou Bill a vyběhl z pokoje.

Došel za Tomovou maminkou a poprosil jí, jestli mu může dát Tomův dárek. Jedině Nadine věděla, kde je schovaná ta kytara. Jen se usmála a zmizela ve sklepě a o pár minut se vrátila i s kytarou. Bill jí poděkoval a vydal se k Tomovu pokoji.
Lehce otevřel dveře.

„Tomi, zavři na chvilku oči,“ žádal ho Bill přes pootevřené dveře.
„Tak jo,“ řekl Tom a doslova vzrušeně čekal na to překvapení.
Bill potichu vešel a postavil se i s kytarou před Toma.
„Můžeš!“ řekl Bill.
Tom otevřel oči a okamžitě zpozoroval cosi vedle Billa. Hned v tom dárku poznal kytarové pouzdro. Otevřel pusu, chystajíce něco říct, ale v tu chvíli nevěděl co. Byl překvapením paralizovaný. Bill napjatě čekal, jak se Tom vyjádří. Tom si ale jen od něj vzal pouzdro a otevřel ho. Uvnitř byla položená zbrusu nová Gibsonka.

„Billí, já.... děkuju..“ koktal Tom.
„Líbí se ti?“ zeptal se napjatě Bill.
„Že líbí?! Je úžasná. Ta musela stát majlant. Opravdu děkuju, zlatíčko,“ řekl Tom, odtrhnul oči od kytary, objal Billa a vášnivě ho políbil.
„Jsem rád, že se ti líbí,“ usmál se Bill, když se od sebe vzdálili, aby nabrali kyslík.
„Miluju tě, Billí,“ řekl a znovu Billa políbil.

„Já tebe, Tomí,“ polibek mu opětoval.

1 komentář:

  1. No to som zvedavá, ako Tom zareaguje keď sa to dozvie. Bill asi nedopadne veľmi dobre. :) Dúfam, že pokračko bude skoro! :D

    OdpovědětVymazat