Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

čtvrtek 25. září 2014

Darované srdce 12



Autor: T-KAY


Když dozpívali Monsoon a uklonili se za ohlušujícího potlesku, odešli z podia s hřejivým pocitem v hrudi. Všichni se usmívali a přihlížející vystupující, ať už to byli ti co už měli vystoupení za sebou nebo je naopak čekalo, jim od srdce gratulovali.

„Dokázali jsme to!“ zajásal Bill, který byl v neskutečné euforii.
„Tys to dokázal!“ opravil ho Tom.
„Bez vás bych nebyl nic,“ řekl na oplátku znovu Bill.
„To je fakt,“ souhlasil s ním Georg a všichni se rozesmáli.


Všichni čtyři teď stáli co nejdál od podia a akorát se k nim blížily jejich rodiny.

„Ty vole, bráško, nevěděl jsem co v tobě je,“ řekl Andy, když k němu přišel a objal ho.
„Nebýt tady Toma, tak bys to nikdy nezjistil,“ ušklíbl se Bill.
„Ale fakt. To tvoje skřehotání ve sprše je slabota oproti tomu, cos předvedl na podiu,“ dobíral si ho Andy.
Tom, Gustav a Georg se na Billa podívali pobaveným pohledem.
„Dík brácho. Teď jsi mě ztrapnil před zbytkem kapely,“ zaksichtil se Bill a Andy se rozesmál.
„Ber to s nadhledem. Kdo ví, třeba bude hůř,“ řekl Andy.
„Jak hůř?“ zděsil se Bill.
„No kdybyste vy čtyři najednou byli slavní. Novináři za zadkem, nebudeš si moct ani uprdnout, aby se o tom nepsalo v novinách,“ odpověděl s ledovým klidem Andy.
„Ježiši nestraš,“ řekl Bill a sepjal ruce, jakože se modlí.

Pak se na něj vrhli rodiče a on měl co dělat, aby ho nechali říct aspoň slovo. Doslova básnili o pocitech během jejich vystoupení. To samé měli i ostatní.
Bill už to nemohl vydržet, omluvil se rodičům a pohledem vyhledal Toma, který ho taky hledal. Jejich pohledy se střetli a oběma bylo jasný, že se musejí vypařit, aby měli chvíli pro sebe. Oba se tedy omluvili svým rodičům a vzdálili se do bezpečné vzdálenosti.

„Byla to fuška se odtamtud dostat,“ vzdychl Tom a už Billa objímal.
„To byla,“ usmál se Bill a vpil se do jeho rtů.
„Ale jsme tak dobrý, že jsme to zvládli,“ zasmál se Tom.
Bill mu jen položil hlavu na rameno a nechal se jím objímat.

Ani jeden si nevšiml, že je kousek od nich pozoruje jeden pár závistivých očí.

„Ale, ale...“ ozvalo se za nimi.
Oba sebou vyplašeně trhli a otočili se po hlase. Stanuli tak tváří v tvář Jessice. Tom sevřel Billa více v náruči.
„Co chceš?“ zeptal se jedovatě Tom.
„Co bych měla podle tebe chtít?“ odpověděla naoko nevinně Jessica.
„To netuším, ale pokaždý, když se objevíš, tak se něco pokazí,“ řekl znovu Tom. Bill to celé jen mlčky sledoval.
„Nebuď nepříjemnej. Co tvý rodiče říkají, že se taháš s klukem?“ zasmála se jedovatě Jessica.
„Do toho ti nic není. Jsou to mý rodiče né tvý. A co říkaj tvoji rodiče, že mají za dceru děvku jako ty?“ vrátil jí to Tom.
„Ou... tohle jsi nemusel. Ono se ti to vymstí a ještě přilezeš!“ vyhrkla najednou Jessica, otočila se na patě a odešla.

Tom se opět otočil na Billa. Viděl v jeho očích strach.

„Broučku, neber její slova vážně. Nikdy bych za ní už nelezl,“ ujišťoval ho.
„J-já vím, ale i tak se bojím,“ hlesl Bill.
„Čeho prosím tě?“ zeptal se překvapeně Tom.
„Budoucnosti,“ řekl Bill a přitulil se k Tomově hrudi ještě víc.
„Tak na ní teď nemysli,“ hladil ho Tom ve vlasech.

**

Pomalu se blížila půlnoc a tím i konec starého roku. Oba chlapci už byli v teple Tomova pokoje a jen mlčky pozorovaly Magdeburskou oblohu, která se co nevidět rozzáří několika ohňostroji.

„Tomi?“ ozval se do ticha Bill.
„Ano?“
„Nevím, jestli se to hodí,“ Billův hlas byl plný nejistoty.
„Tak mi to pověz a uvidíme,“ usmál se na něj Tom.
„Jen jsem přemýšlel. Jak tu máš fotku té kamarádky. Pověz mi o ní něco. Já... jen mi přišlo, že ti na ní asi hodně záleželo, když tu máš její fotku,“ vysvětlil Bill. Věděl, že se vydává sám na tenký led.
„Oh... no byli jsme dá se říct takoví ti dětští milenci. Teda všichni nás tak označovali. Byla hravá a roztomilá. Pořád se smála. Nikdy jsem jí neviděl plakat. Ale taky byla malej ďáblík. Tolik průšvihů jsme oba měli, ale všechny nápady na lumpárny byly od ní. Ona věděla, jak dospělým rozproudit krev. Měl jsem jí hodně rád. V den, kdy k nám přišel její táta a oznámil našim, že ona s její mamkou měli nehodu, seděl jsem u zábradlí a poslouchal je. Věděl jsem, že se to nemá, ale vysvětli to malýmu děcku. Pak našim ale řekl, že to právě Kim nepřežila a její srdíčko dostal nějaký malý umírající kluk. Nevím proč, ale nenáviděl jsem ho a to jsem ho ani neznal. Občas se ta nenávist projeví i teď. Před nějakou dobou jsem se dozvěděl, že se má stěhovat sem, ale ještě jsem ho nepotkal a možná je to dobře. Nevím jak bych se zachoval,“ odvyprávěl Tom vše a Bill mu v náručí najednou ztuhnul.
„Co se děje?“ zeptal se rychle.
„N-nic. Muselo ti na ní hodně záležet,“ hlesl Bill a pomalu uvolnil svou ztuhlost.

Kdybys věděl Tome, že ten kluk jsem já. Budeš mě taky nenávidět? Znělo Billovi v hlavě.

„Záleželo. Byla jediná, kdo se se mnou tenkrát bavil,“ vzdychl smutně Tom.
„Oh..“ hlesl Bill a dál radši mlčel.
„Nesmutni. Nikdo jí už mezi živý nevrátí. I když je to možná škoda. Ale zase si říkám, že vlastně ona žije. V těle toho kluka, který má její srdce,“ usmál se Tom a pohladil Billa po vlasech.
„Určitě žije,“ usmál se i Bill.

Bill věděl, že jeho srdce – srdce Kim – bije jen pro Toma. Možná to byl důvod proč jsou spolu. Kimino srdce v Billově hrudi bylo bezhlavě zamilované do Toma.
Najednou Bill chápal, proč mu jeho vztahy nikdy moc dlouho nevydržely. Nějaká neznámá síla ho táhla právě sem, do Magdeburgu, za Tomem. Až s Tomem poznal, co je opravdová láska. I když se bál, že ho nikdy nezíská.

„Zbývá posledních pár vteřin,“ ozval se do ticha Tom.
„Páni, nový rok a my jsme spolu. Tolik jsem si přál, aby to tak bylo,“ zasnil se zase Bill.
„Kdyby mi někdo před rokem řekl, že tu takhle budu sedět s tebou, asi bych ho poslal na léčení. Ale nikdy jsem nebyl šťastnější, Billí,“ řekl Tom a políbil ho.

Najednou jejich tváře ozářil ohňostroj z venku. Oddálili se od sebe a ve stejnou chvíli se oba podívali z okna.

„Šťastný nový rok, Billí,“ řekl Tom a pevně ho objal.

„Šťastný nový rok, lásko,“ usmál se Bill a objetí opětoval.

Žádné komentáře:

Okomentovat