Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pondělí 16. listopadu 2015

Danger of This World 15.



Autor: T-KAY

Opravdu lidičky... vidím že navštěvujete ale nevím jestli čtete. Kdybyste prosím zanechali koment, že jste to četli bylo by to pro mě povzbuzující.


Další ráno se oba vzbudili s pocitem, že už bude všechno jinak. Tom, který se vzbudil o něco dříve sledoval toho spícího anděla vedle sebe. Tolik ho mrzelo, že musel takhle dopadnout, ale byl hlavně rád za to, že žije. Nemohl spustit oči z té krásy, která vedle něj ležela a v duchu sám se sebou rozmlouval.

Nedokázal pochopit, jak něco tak křehkého, roztomilého a spoustu dalších krásných pojmenování, mohlo přežít v tomhle zpustošeném světě.


„Co na mě koukáš?“ ozval se rozespalý hlásek vedle něj a tak ho vytrhl z přemýšlení.
„Jsi kouzelný,“ usmál se Tom a políbil ho na zrůžovělé líčko.
„Nejsem. Jen jsem rozespalý,“ hlesl černovlásek a usmál se.
„Právě proto jsi kouzelný. A neříkej, že ne. Já ti to stejně budu říkat pořád, protože to tak cítím a vidím,“ uchechtl se dred a konečně ho políbil na rty.
„Tak dobře. Ale jen od tebe si to nechám říkat.“
„To jsem rád,“ šeptl Tom a vpil se do černovláskových rtů.


Líbali by se i déle, kdyby jejich počínání nepřerušil zvonící telefon.

„Jdu tam,“ usmál se Tom a vstal.

Když ale odcházel nechal pootevřené dveře, tudíž Bill mohl slyšet vše, co Tom říká.

„Další? Generále, ale...“
„Ano, vím že je to rozkaz, ale Bill....“
„Dobře, kdy?“
„Ano, pane! Zítra tam budeme.“


Potom, co dred položil sluchátko, vracel se zpět do Billova pokoje. Neměl moc nadšený výraz ve tváři.

„Další akce?“ zeptal se černovlásek, když se Tom objevil ve dveřích.
„Já.... Aha. Asi jsi to slyšel,“ povzdechl si dred.
„Slyšel. Chápu to,“ řekl Bill a natáhl k Tomovi ruce.

Tom se hned posadil na postel a nechal se od Billa obejmout. Bylo mu mizerně, že ho musí takhle brzo nechat samotného. Nedělal to rád, ale rozkaz uposlechnout musel.

„Nechci tě tu nechávat samotnýho. Jsi sotva den doma a já musím jet pryč,“ povzdechl si dred.
„Já to tu zvládnu, lásko. Ty mi na sebe dávej pozor. Slib mi , že se ti nic nestane,“ pohladil ho po tváři Bill.
„Ale Billy, vždyť víš, že se mi nic nestane,“ řekl Tom.
„Slib mi to!“ naléhal Bill.
„Slibuju, broučku,“ přísahal dred, sklonil se k Billovi a políbil ho.
„Právě ses mi zavázal slibem, že se v pořádku vrátíš. Tak to koukej dodržet,“ řekl černovlásek a máchal Tomovi prstem před obličejem. Ten se jen usmál a přikývl.


Dalších pár hodin jejich společného času se překvapivě vlekl a proto si oba mysleli, že uběhlo mnohem více času, než jak kjazovali hodiny.
Mazlili se, líbali se ale byli přitom opatrní, aby Bill nepohnul špatně nohou. Báli se toho, že by tom mohlo mít nepříjemné následky.


Když se to další ráno loučili, měl Bill v očích slzy. Tom mu stále opakoval, že se vrátí v pořádku, ale pro Billa to bylo, jako kdyby se už neměl vrátit.

„Billy, neplakej. Já se vrátím,“ šeptal mu do rtů, když se naposledy rozloučili.
„Já vím, že ano. Slíbil jsi to přece. Ale i když nechci brečet, tak ty slzy tečou samy,“ usmál se Bill a procítěně ho políbil.
„Vrátím se, zlato. Co nejdřív to půjde,“slíbil dred a ještě jednou mu věnoval polibek.


Poté vyšel ze dveří a nechal tak smutného černovláska osamotě.

Nastoupil do Billova auta a vydal se do garáží, kde ho čekali ostatní. Tay mu usnadnil práci a vybral auta, kterými pojedou. Tentokrát neměli moc civilistů, ale byli rádi za každého přeživšího.

Tom, Tay, Nick, Jenn a další dva, které jim Generál přidělil tudíž vyrazili na cestu. Bylo to vyjímečně dál, než předchozí akci, ale časově si to rozvrhli, aby tam nemuseli zbytečně zůstávat.


Jeli asi sto padesát kilometrů od Hlavního města. Měli tam vyzvednout asi osm civilistů, kteří přežili další z nájezdů. Opravdu nebylo příjemné, když se viditelně snižovaly počty zachráněných, ale nemohli to nijak ovlivnit.

„Tome, jak to zvládal Bill?“ zeptala se ho Jenn, která s ním jela v jednom z aut.
„Moc dobře ne, ale nedivím se mu. Nevím, co bych dělal na jeho místě. Možná bych šílel strachy,“ odpověděl jí smutně dred.
„On to zvládne. Navíc ty se vrátíš, ne?“ řekla černovláska a přátelsky ho poplácala po rameni.
„To víš, že jo. Slíbil jsem mu to,“ usmál se Tom.
„Slíbil?“ divila se.
„Jo. Byl jsem donucen mu slíbit, že se vrátím v pořádku,“ uchechtl se Tom a pak se už jen věnoval cestě před sebou.


Cesta jim ubíhala velice rychle, proto dorazili na místo ještě před setměním. Jediný zápor to mělo. Nevyjíždět do noci. Proto si rozdělili hlídky a Tom jí měl jako první.


Seděl u okna zabarikádované místnosti a koukal na nebe. V ruce třímal zbraň a díval se po okolí. Přitom myslel na svého milence, který teď seděl též u okna a taktéž koukal na nebe. Byli myšlenkami spolu. A momentálně jim bylo dobře.

Bill v Hlavním městě odtrhl oči od nočního nebe, byl unavený. Nejvíc vyčerpávající bylo asi to, aby se z vozíčku přemístil do postele tak, aby si neublížil. Ale podařilo se mu to. Jakmile ale položil hlavu na polštář, usnul. A spolu s myšlenkami na svou lásku spal klidně až do příštího pravého poledne.



Tou dobou už byl Tom a jeho tým na cestě zpět do hlavního města. V autech s nimi bylo asi jedenáct civilistů a vyjímečně je nikdo nenapadl při přemístění. Proto když měli na hodinách zabudovaných do palubní desky pravé poledne, byli asi čtyřicet kilometrů od Hlavního města.

Žádné komentáře:

Okomentovat