Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

čtvrtek 4. července 2013

Send me an Angel 1.


Autor: T-KAY

Pairing: Twincest


Nikdy jsem nepatřil mezi školní smetánku a proto mě překvapilo pozvání jednoho spolužáka na jeho pyžamovku.
Jmenuju se Bill. Chodím na střední školu, kterou opravdu nesnáším, ale nemužu nic dělat. A ještě k tomu jsem gay. No nestydím se za to jaký jsem, ale některé posměšky by mohly ustat, ale vím že neustanou. Jinak žiju s mamkou Simone. Vždycky jsem si přál sourozence ale rodiče se rozvedli po mém narození a mamka je od tý doby sama. Nemám jí to za zlé, dělá všechno pro to abych byl šťatný já, ale to nebude do doby, co budu na týhle podělaný škole.
Bylo vlastně divný, že mě někdo pozval. Neviděl jsem v tom žádný podraz. Jak jsem se já mýlil.



„Hej lidi, co takhle si vyprávět nějaký historky?“ zeptal se Michael. 
To byl ten co mě pozval. Trochu jsme všichni pili, takže jsme souhlasili. Opilost na nás všech byla vidět. Sice nepiju, ale když už mě Michael pozval, tak nebudu neslušný. Jen mi připadalo, že toho do mě lijou víc, než do sebe.
„Bille, začni!“ řekl Michael.
„No tak jo!“ přikývl jsem. Znal jsem jedinou historku. Byla tak naivní, ale mě se líbila.
„Tahle historka, je jen pověra, tak to berte s rezervou. Někdo říká, že každý má svého strážného anděla, který mu pomáhá a dává na něj pozor. Ale jsou i tací, co říkají, že se jim jejich anděl zjevil, když na tom byli opravdu špatně. Říká se, že když je ten dotyčný opravdu na dně a už neví jak dál a co se životem, tak se mu anděl objeví a dává na něj pozor osobně. Prý tak, že se zjeví v podobě smrtelníka, který toho dotyčného brání před ostatními. Ale je to jen povídačka pro děti,“ vyprávěl jsem.
„To je tak ubohá historka,“ ušklíbl se Peter.
„Sorry, jinou neznám,“ pokrčil jsem rameny a hned jsem schytal ránu pěstí. Ani nevím od koho.
„Nebuď drzej!“ vyštěkl na mě Nick. Tak jsem radši zmlkl.


Docela mě ta pusa bolela, ale nevnímal jsem to. Nechtěl jsem před nima brečet. Ve škole by to pak bylo ještě horší. Ale bolelo to fakt moc.
Potom se sice nestalo, ale to už jsem o sobě nevěděl. Měl jsem v sobě hodně alkoholu, takže jsem měl vokno.

Ráno jsem se vzbudil ve svém pokoji. Netušil jsem jak jsem se sem dostal.Trochu jsem se pohnul ale rozmyslel jsem si to. Bolelo mě celý tělo. Vůbec jsem si nepamatoval, že bych si to někde udělal. Posadil jsem se a v tu chvíli mi vyhrkly slzy bolesti. Sakra, co se včera dělo? Dobelhal jsem se do koupelny. Potřeboval jsem sprchu. Shodil jsem ze sebe oblečení a zděsil se. Celé moje břicho bylo pokryté modřinami. Na včerejší večer jsem měl totální okno a trochu hořce jsem litoval, že jsem na Michaelovu párty šel. Stoupl jsem si do sprchy a pustil na sebe horkou vodu. Miloval jsem pocit, když na moje tělo dopadaly kapky vody. Byla to taková moje relaxace.

V koupelně jsem strávil asi půl hodiny a další půl hodinu jsem do sucha fénoval svoje vlasy. Byla neděle, takže jsem si potom uklidil pokoj, připravil si věci do školy a pak jsem se posadil do obýváku a pustil televizi. Mamka dělala i o víkendu, takže jsem byl doma sám. Můj nejlepší kámoš Andy byl nemocný, takže tohle padlo. Chtěl jsem jít na chvíli k němu, ale hned jsem si to rozmyslel. Vzal jsem si ze stolku papír a tužku a začal si psát. Moc rád píšu texty. Jedinej problém byl, že jsem k nim nikdy neměl melodii. Ale bylo mi to fuk. Můj šuplík doslova přetékal takovými texty.
Z ticha v bytě mě probral až domovní zvonek. Vstal jsem z gauče a šel otevřít. Byl jsem docela překvapený, když jsem viděl Andyho.


„Andy, co tu děláš? Nemáš být doma a v posteli?“ zeptal jsem se.
„To je teda uvítání,“ řekl ironicky a vešel dovnitř.
„Co tě sem přivádí?“ zeptal jsem se ho.
„No tak za prvé, jsem za tebou chtěl zajít a za druhé... no...“ co za druhé? Tohle bylo fakt divný.
„Co je to druhý?“ zeptal jsem se nejistě.


Andy vytáhl svůj mobil a něco v něm hledal. Nechápal jsem to do chvíle, kdy mi podal ten mobil a já viděl tu fotku. Byl jsem na ní já, svázaný a nahý. To by nebylo tak hrozný kdyby na tý fotce nebyl jeden z Michaelovy party a neužíval si se mnou.

Zoufale jsem se sesunul na podlahu a do očí se mi tlačily slzy. Jak mohli? Odpověď byla jednoduchá. Pozvali mě jen aby mě zneužili. Bylo mi ze mě samotného na nic. Skočil jsem jim na to, že můžeme být kámoši a oni udělali tohle. Co jinýho jsem mohl čekat.


Aurot: T-KAY

Žádné komentáře:

Okomentovat