Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pondělí 8. července 2013

Štěstí nebo jen náhoda?! 4.


Autor: T-KAY

Pairing: Het, Terry/Richie


"No konečně," uslyšela jsem Izzyho, když jsem vyšla ze sprchy.
"Cos tam, prosím tě, dělala tak dlouho?" ptal se.
"No co asi! Přece nebudu vypadat jako vagabund," odsekla jsem mu.
"Kristo, v jednom s tebou nesouhlasím! Je sice hezká, ale drzá! Má dost vostrej jazýček," řekl Izzy.
"A tobě to vadí?! Jestli jo, tak si zvykej," vystartoval jsem na něj. Fakt mě nebaví poslouchat ty jeho protivný kecy.
"Já si na nic zvykat nemusím, kočko!" řval na mě.
"Izzy, uklidni se. Nech Terry na pokoji," řekl Richie.
"Terry pojď, pojedem domů," dodal a chytl mě kolem ramen.



Když jsme vyšli z nemocnice, čekala na nás dvě auta.

"Richie? Jak jsi to myslel, že "pojedem" domů? To jako pojedem ke Kristě nebo se jela k tobě?" zeptala jsem se.
Měla jsem nutkání se ho zeptat už v nemocnici, ale teď to bylo myslím lepší.
"No… jak bych to řekl…. Ostatní jedou ke Kristě. Ale my dva jedem ke mně. Teda pokud ti to nevadí?" řekl Richie. Začaly mi slzet oči. Tohle byl můj sen a postupně se celý ten sen plnil.
"Copak? Řekl jsem něco špatně? Jestli ti to vadí, tak můžem jet ke Kristě," začal Richie.
"Ne! Mně nevadí, že jedem k tobě. To je štěstím," vysvětlovala jsem.
"Uf! Už jsem si myslel, že jsem ti nějak ublížil! Já jsem taky moc šťastnej. Tak už prosím neplač," řekl a utíral mi slzy. Jak milé!

Konečně jsme nastoupili. Já, Richie a Jay do jednoho auta. Izzy, Vince, Chris a Krista do druhého.

"Hele, Richie, já vystoupím dřív. Já ke Kristě nepojedu," řekl Jay v autě.
"Jak to?" ptal se okamžitě Richie.
"No, před chvilkou mi volala Lena. Chce, abysme byli dneska spolu, když máme oba volno," vysvětloval Jay.
"Aha! Tak to jo," řekl Richie a trochu mu cukaly koutky.
"Prosím vás, zastavte mi u hotelu. Díky," řekl Jay řidiči.

Byli jsme kousek od hotelu a bylo vidět, že by Jay nejradši vystoupil za jízdy.
"No konečně! Tak zatím čau," řekl Jay, když auto konečně zastavilo.
"Zatím čau," řekla jsem s Richiem společně.

Tomu jsme se oba zasmáli. Auto se znovu rozjelo, ale teď směr Kristin dům. Cesta se mi příšerně vlekla. Když jsem tak trochu obdivovala vybavení auta, si mě Richie přitáhl k sobě a začal mě líbat. A já mu to oplácela. Když jsme se od sebe odtáhli, podívala jsem se mu do očí. Zářily mu nevýslovným štěstím.

"Miluju tě, moc," pošeptal mi do ucha.
"Já tě taky moc miluju," řekla jsem.
Jeli jsme ještě asi 5 minut a zastavili jsme u Kristy před domkem. Vystoupili jsme, abysme se s ostatníma rozloučili.
"Richie, hlavně nezapomeň, že jsi křesťan," vysmíval se Izzy.
"Jasně nezapomenu! A už s tím přestaň," smál se i Richie. Proč musí Izzy furt rejpat! To nechápu!
"Tak si to užijte. A Terry, moc mě těšilo. Určitě se ještě uvidíme," řekl Chris.
"Tak zatím ahoj," řekl Richie dřív, než jsem stačila něco říct.
"Ahoj," řekli všichni.
Sedli jsme do auta a jeli směr Richieho dům. Cesta k němu trvala asi 10 minut.

"Vítej doma," řekl, když mi otevíral dveře od auta.


Když jsem vystoupila z auta, čekal mě menší šok. Před Richieho domem čekal obrovský houf fanynek. Málem by se i na Richieho vrhli, kdyby nezasáhl bodyguard. Tlačili jsme se k domu tím obrovským davem. Richie mě pevně držel kolem pasu, abych tam mezi těma holkama někde nezůstala. Cestou davem jsem schytala pár ran. Ale jedna holka asi neunesla, že jsem těsně u Richieho a že to Richiemu nevadí a drží mě kolem pasu, tak mi vrazila pěstí do obličeje. Začala mi týct krev z nosu, ale brečet se mi nechtělo i když to ukrutně bolelo. Richie si toho všiml a začal si razit cestu davem sám. Když jsme došli ke dveřím, tak se Richie ani neohlédl a odemykal.


"Richie, za to to nestojí. Tohle nemáš zapotřebí. Běž ven a podepisuj se atd.… já to tu nějak zvládnu," řekla jsem, když námi zavřel dveře. Vypadal naštvaně.
"Ne! Můžou si za to samy. Počkej, já ti to ošetřím," řekl mi. Ale pozdě, protože jsem šla do kuchyně pro led. Naštěstí jsem měla v kabelce kapesníky, tak jsem si rychle nos utřela.
"Ne, Richie! Běž ven a dělej to co obvykle. Nechci, aby si myslely, že ti to zakazuju. Prosím. Neboj, já to zvládnu, nejsem malý dítě," řekla jsem.


Asi mi dal za pravdu, protože otevřel dveře a šel se holkám podepisovat. Krev mi naštěstí už přestala téct. Richie byl venku asi půl hodiny, kterou jsem využila k tomu, abych si prošla dům. Nakonec jsem skončila v koupelně. Tam jsem si omyla obličej a upravila se. Když jsem sešla dolů do obýváku, tak už byl zpátky. Seděl na gauči a koukal na televizi. Jako na potvoru mi začal zvonit mobil. Byla to mamka.

"Ahoj mami!" řekla jsem česky.
"Ahoj zlatíčko. Jak se tak máš? Co Kristýna, nelezeš ji na nervy?" ptala se mamka.
"No mám se tu dobře. Naštěstí ještě Kristě na nervy nelezu. To se divím," řekla jsem a přitom jsem se smála.

Richie mě asi slyšel, protože se otočil. Ale protože mi nemohl rozumět, tak si asi myslel, že se něco děje. "Tak to jsem ráda. A taky jí ode mě pozdravuj." řekla mamka.

"Hele mami, jak jste mi říkali, že tu můžu zůstat, když si ti najdu práci?! Platí to i pro to, když si tu najdu kluka?" zeptala jsem se.
"No…já nevím. To mi chceš říct, že sis tam někoho našla? A není trochu brzo na ukvapené závěry? Vždyť se vůbec neznáte," řekla vyděšeně.
"No…jo našla. A my se svým způsobem známe až moc dobře. On díky Kristě a já díky něčemu jinýmu," vysvětlovala jsem.
"Nechceš mi snad říct, že je to ten zpěváček, do kterýho jsi zblázněná?" ou! Asi jí to došlo!
"No…je," řekla jsem zdráhavě.
"No, tak doufám, že tě nebude tahat za nos. Tak jo, můžeš tam zůstat i v tomhle případě. Ale nezapomeň, že se můžeš kdykoliv vrátit domů," řekla.
"Dík mami! Tak zatím pa, už musím jít," loučila jsem se.
"Zatím pa, zavolej mi někdy," řekla mamka a zavěsila.

Ona si prostě nemohla odpustit kontrolu. Šla jsem si sednout k Richiemu na gauč.

"Lásko, děje se něco?" ptal se hned.
"Ne, nic se neděje. To jen moje mamka volala. Asi mě chtěla zkontrolovat," řekla jsem.
"Aha! Už jsem se bál, že něco jo," řekl s úlevou.
"Nechceš si pustit nějakej film?" zeptal se.
"No mě je to jedno, ale taky co to bude," odpověděla jsem. Ale bylo mi jasný, že tam bude chtít dát nějakej horor.
"No, mohli bysme si pustit SAW V.,…" no co jsem říkala. "…nebo Ledové ostří a Hříšný tanec!" cože??? Romantický filmy? Tak to koukám.
"No, já bych si pustila všechny. Ledová ostří a Hříšný tanec jsem viděla, ale to nevadí. A SAW V. bych ráda viděla," řekla jsem.
"Ty máš ráda horory?" zeptal se.
"No, viděla jsem jich dost," řekla jsem s úsměvem. Přece mu neřeknu, jakej jsem srab. Ten horor nějak přetrpím.
"Tak jo. Nech se překvapit, co tam dám," řekl a už se natahoval po DVD.

Sedl si zpátky s ovladačem v ruce. No tě bůh! On tam dal Hříšný tanec. Richie mě chytl za pás a přisunul si mě blíž. OMG!!! Naštěstí už film začíná. Celou hodinu jsme seděli, no já spíš ležela na Richiem, v objetí. Právě ve chvíli, kdy Johny si jde pro Baby, se Richie zvedl.

Žádné komentáře:

Okomentovat