Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 5. července 2013

Štěstí nebo jen náhoda?! 2.


Autor: T-KAY

Pairing: Het, Terry/Richie


Tak jsme se šly upravit. Já jsem si vzala džíny do zvonu a pěknej top s odhalenýma zádama a Krista minisukni a topík bez ramínek. Ještě jsme se nalíčily a vyrazily jsme. Ani se mi nechtělo věřit, jak byl klub blízko. 
Dorazily jsme tam asi do 10 minut a ani jsme nemusely čekat ve frontě. Kristu nejspíš znali, ale to bylo plus. Když jsme vešly dovnitř, tak mi málem spadla čelist, jak to bylo velký. Honem jsme si našly dobrý místa. Hned u parketu. Krista šla koupit něco k pití a já šla na parket. Tancovala jsem asi tři písničky, pak ale za mnou přišla Krista. 



"Pojď, teď je naše chvíle! Tys je dostala na parket a teď jim jdeme zazpívat," a už mě táhla k podiu. Nic jsem neříkala a šla. 
"Neboj, je to zařízený. Nikdo, kdo sem nesmí, se na podium nedostane. Ale přece jen tam s náma někdo bude. A co kdybysme zazpívaly nějakou písničku od US5?" začala mě chrlit všechny věci. 
"Jo, to bysme mohly, ale kterou?" zeptala jsem se. 
"No měla jsem v plánu dvě. Jednu bysme zazpívaly společně a tu druhou jen ty," docela jsem koukala. 
"A jaký teda?" furt jsem se jí ptala. 
"Tak teda ta společná bude Maria a ta tvoje sólová bude Best Friend," řekla konečně. 
"Tak OK," souhlasila jsem, protože obě písničky byly mé nejoblíbenější. 


A tak jsme šly. Ten DJ tam nejdřív pustil "Mariu". Ale něco mi bylo divný. Ty začáteční vokály nebyly ani od DJe a ani jedna z nás je nezpívala. Ale nějak jsem to přešla a začala jsem. 

"She´s the kind of girl, makes you look twice…." První část sloky jsem totiž vždycky zpívala já. Jen co Krista dozpívala druhou část, přišel refrén a s ním i US5! Málem jsem spadla z podia, ale udržela jsem se a zpívala se všema. Zpívaly s náma i druhou sloku a nakonec až do konce. 

"Díky, že se vám to líbilo a teď zazpívá moje kamarádka Terry a jeden člen skupiny US5, píseň Best Friend! Takže už asi víte kdo. A teď už Terry a Richie a píseň Best Friend," řekla Krista zatímco mě se strašně klepala kolena. 


A pak to začalo. Richie začal s tím monologem na začátku a pak už jsme zpívali spolu. V některých místech zpíval buď on sám, nebo jsem zpívala jen já. Občas se mi zdálo, že je blíž u mě. Ale radši jsem si toho nevšímala a zpívala jsem dál. Ale těsně na konci písničky stál za mnou a měl ruku kolem mého pasu. Srdce mi málem vyskočilo z hrudníku. Uff!!! Už je konec!!! Dozpívali jsme a čekal nás obrovský potlesk. Uklonili jsme se a odcházeli z podia. Za podiem mě ale Richie zastavil. 


"Díky," řekl. 
"Nemáš za co děkovat! To já bych měla poděkovat tobě," odpověděla jsem. 
"Ne, to já děkuju! Máš opravdu pěkný hlas. A přesně jak říkala Krista,…." Cože??? Co s tím má společnýho Krista?! Já tu holku asi zaškrtím. Ona se s nima zná a přitom mi lhala. "...jsi i hezká! Moc rád jsem si s tebou zazpíval," řekl a políbil mě. 


To už jsem nevydržela a utíkala jsem ke stolu, kde jsme seděly. Ale i tam mě čekal šok. Krista tam seděla s klukama z US5. A co mě zarazilo, Krista a Chris se k sobě strašně tulili a sem tam se i políbili. Takže jsem se zastavila v půlce cesty a běžela jsem na záchodky. Tam jsem si sedla pod umyvadla a přemýšlela jestli to, co se právě stalo a co jsem viděla, není jen sen. Ale z přemýšlení mě vytrhla Krista. 


"Terry, promiň!! Slíbila jsem, že to bude překvápko. Kluci mi říkali, že se jim tvůj hlas fakt líbí," omlouvala se mi. 
"Ale Kristy, tady jde o to, že jsi mi lhala!! A co mělo znamenat to Richieho chování?" začala jsem brečet. 
"Terry, nebreč!! Já ti nechtěla lhát, ale jinak to nešlo. Měli být jako překvapení pro tebe. Vzpomínáš, jak jsme se před 14 dny bavily o tom, že oslavíme tvoje narozky? No a tak mě to napadlo! A oni souhlasili. Fakt promiň," řekla a já jí pomalu odpouštěla, ale brečet jsem nepřestala. 
"Ale co ten Richie?! Tomu nerozumím!! A ještě nerozumím tomu, proč se s Chrisem k sobě tulíte?!" zeptala jsem se, ale je toho na mě moc. 
"No….víš….já….jsem Richiemu o tobě vyprávěla a viděl i tvoje fotky. A myslím, že se mu líbíš. A možná víc než to, asi se do tebe zabouchl. A to s Chrisem….totiž já s Chrisem chodím," cože??? No mě snad klepne. 


Tohle nezvládnu. Radši jsem vstala a beze slov jsem z těch záchodků vyšla. Chtěla jsem jít ke stolu, ale málem jsem srazila Richieho, protože se podepisoval nějakým holkám. Ty holky na mě něco řvaly, ale nevím co, protože jsem v tu chvíli omdlela. Poslední co si pamatuju, byl křik. To křičel Richie na kluky a Kristu, aby zavolali záchranku.
Probrala jsem se až v nemocnici. Byla noc a kolem mě pípaly přístroje. Rozhlídla jsem se po pokoji a vidím jak na nějaký lavici, nebo to byla pohovka to bohužel nevím, ležela v náručí Chrise Krista. Vedle nich spal Jay a Izzy a na židli zase spal Vince. A pak jsem se koukla vedle sebe a tam spal Richie s hlavou opřenou o postel. 


Tak se mi to teda nezdálo!

Žádné komentáře:

Okomentovat