Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 7. srpna 2020

Díky Bráškovi 2.




Když mi o klucích ze skupiny řekl snad všechno, byl už večer. Tak jsme si dali pusu na dobrou noc a šli
jsme spát.
Všechno uběhlo strašně rychle a už jsem seděla v letadle směr Německo. Jay seděl vedla mě a pořád mě povzbuzoval. Byla jsem ale opravdu nervozní. Nevěděla jsem, jak se před zbytkem kapely chovat.
Letadlo akorát přistálo a já jsem se celá klepala. 

,,No tak, Terry. To bude v cajku. Kluci jsou vážně v pohodě. Nemusíš mít strach." zase se mě snažil uklidnit Jay. 
,,Tobě se to řekne. Ty s nima už nějakej ten pátek seš. Jsem prostě nervozní." vytkla jsem mu.
,,Tak už klid. Jinak se tě kluci leknou." dobíral si mě. 

Na to jsem nic neřekla, jen jsem ho šťouchla loktem do žeber. 

,,Au!" postěžoval si. 
,,A to seš chlap. Skuhráš jako holka." smála jsem se. 
,,Tak to sis dovolila moc." řekl dotčeně ale nic neudělal. 

Škoda. V letištní hale jsme si vzali kufry, stopli jsme si taxi a jeli jsme k tý jejich vile. Jeli jsme asi dvacet minut. Když taxík zastavil u toho baráku tak jsem se prostě divila s otevřenou pusou. 

,,Ségra, měla bys zavřít pusu, jinak ti tam vlítne moucha." smál se Jay a tahal tašky z kufru auta. 
,,Ha ha. Snažíš se bejt vtipnej?!" rejpla jsem si. 

Jay nic neřekl, došel ke dveřím a odemkl.

,,Kluci, jsem zpět." zařval na celej barák.  
,,No konečně. Kde ses zdržel?" zeptal se brášky jeden z nich.

Myslím, že to byl Chris. 
,,Promiň, segře to trvalo." odpověděl Jay. 
,,Ségře?!" divil se ten kluk. 
,,Jj. Richie, tohle je moje sestra Terry. Pojede s náma na tour." představil mě. 

Richie obešel brášku a přišel ke mě.

,,Ahoj Terry, já jsem Richie." podal mi ruku. 
,,Ahoj, ráda tě poznávám." řekla jsem a taky jsem mu podala ruku. 
,,Já taky." řekl ještě a dal mi pusu na tvář. 

Tak tohle mě zaskočilo. Opravdu jsem nečekala, že by mi dal pusu. Ale můžu říct, že mi byl Richie sympatický. Blonďák s modrýma očima. Přesně kluk podle mýho gusta. Pak jsem zaslechla dupot, jako když ze schodů běží stádo. 

,,No bezva a jsme tu všichni." řekl nejspíš ten Izzy a pak si všiml mě. 
,,A dokonce o jednoho navíc." dodal.
,,Kluci, tohle je moje sestřička Terry. Terry tohle jsou Izzy, Chris, a Vince." představil nás. 
,,Ráda vás poznávám kluci." řekla jsem ostýchavě. 
,,My taky." řekli kluci a začali mě vítat. 
,,Hej kluci, nechte jí nadechnout." smál se po chvíli Jay. 
,,Ale vždyť je to v pohodě." namítala jsem. 

Kluci se přeci jen rozutekli po celém domě a já jsem aspoň měla klid na vybalování. Uprostřed vybalování někdo zaklepal. 

,,Dále!" křikla jsem a ani jsem se neotočila. 
,,Ahoj! Neruším tě?" zeptal se příchozí. 

Trochu jsem se lekla, protože jsem si myslela, že je to Jay. Zvedla jsem hlavu a uviděla jsem Richieho. 

,,Ne nerušíš. Copak potřebuješ?" zeptala jsem se ho.
,,Jen jsem si chtěl popovídat. Nebude to vadit?" řekl ostýchavě. 
,,Mě to vadit nebude. Aspoň se líp poznáme, protože tu s vámi nějaký ten pátek budu." odpověděla jsem. 

Tak jsme si povídali asi tři hodiny. A jelikož mi Richie pomohl s vybalováním, tak jsem to měla hotové ani né za půl hodiny. Pak jsme jen seděli a povídali si snad o všem. Moc jsme si spolu rozuměli. A přišel mi strašně milý. 

,,Richie, nepůjdeme radši dolů. Jay nás stejnak asi přetrhne, že jsme o sobě nějak nedali vědět." řekla jsem.
,,Řekl bych, že ten má na práci něco jinýho." řekl a koukal z okna. 
,,Jak to myslíš?" divila jsem se a podívala jsem se stejným směrem, kterým koukal on. 

Na zahradě tohohle krásného domu byl Jay s nějakou dívčinou. 

,,Richie, nevíš kdo je ta holka?" zeptala jsem se Richieho. 
,,No, pokud vím tak se jmenuje Lena a je modelka." odpověděl mi. 
,,No, tak to bude terno." řekla jsem si pro sebe, ale Richie ke mě přišel a zničeho nic mě objal. 
,,Neboj, nikdy nebudeš sama. Slibuju." pošeptal mi do ucha. 

Trochu jsem se od něj odtáhla. 

,,Jak to myslíš?" nechápala jsem ho. 
,,No... jestli chceš, tak můžeme být přátelé." vysvětlil Richie. 
,,Moc ráda." usmála jsem se. 
,,Super. Vždycky, když budeš potřebovat, budu tu pro tebe, ju?" řekl a zase mě objal.

Žádné komentáře:

Okomentovat