Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 7. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda?! II. 32.

 



Vzbudili jsme se asi kolem poledne. Sešli jsme dolů do jídelny, kde už seděli ostatní.

"Dobrý poledne!" usmál se na nás Jay.
"Dobrý!" řekla jsem ospale.

Richie si jen ospale sedl ke stolu. Během jídla jsme ale probrali úplně a plánovali jsme, co bysme mohli podniknout. Do debaty se nezapojil akorát Izzy a já. Pořád jsem přemýšlela, proč to udělala a zrovna Izzymu. Z přemýšlení mě vytrhl Richie.

"Lásko, dneska pojedeme do Whistleru, kde máme pronajatý jeden dům." řekl mi.
"Dobře. Ještěže jsme nevybalovali." usmála jsem se.
"To jo." smál se Richie.

Ale někdo mi tu chyběl. Cayce!!!

"Kde je Cay?" zeptala jsem se Jaye.
"No... odjel. Potřebuje si něco zařídit. Zítra nebo pozítří tu bude." odpověděl Jay a já už to dál neřešila.

Když jsme dojedli, skočili jsme si nahoru pro kufry a mohli jsme vyrazit. Před hotelem na nás čekala dvě auta. Jedno z nich řídil Maik. Jay si sedl do auta k Maikovi a v ruce držel kameru. Blázen! My
ostatní jsme se nějak rozdělili. Řekla jsem Richiemu, že pojedu v druhým autě s Izzym. Nevadilo mu to a tak jsme nasedli. Cestou jsme se zastavili u nějaké hospůdky. No, spíš to bylo něco jako posed. Kluci s okamžitě pustili do natáčení. S Izzym jsme se jim strašně smáli. No, spíš jsme se smáli tomu, co říkali, prostě jsme z nich nemohli. Byla jsem ráda, že se Izzy směje. Když jsme dojeli do Whistlerum kluci si usmysleli, že to zdokumentují. Lidi na nás koukali jako na blázny, ale nám to bylo jedno. Naprosto jsem nestíhala, když chtěli kluci na záchod. Samozřejmě s kamerou. Hlavně mě dostal Jay.

"US5! Exkluzvně na záchodech jdou čůrat nebo kakat." řekl.

To jsme se s Izzym doslova váleli na zemi smíchy. Když vylezli, vypadali jakoby se měli co nevidět
pozvracet.

"Co je?" zeptal se Izzy.
"Tvl, tam to smrdělo. Smrad nehoráznej!" vysvětlil Richie a tím nás zase odrovnal.

Pak mi Jay dal kameru do ruky a řekl, ať chvíli natáčím. Tak jsme tedy natáčela. Jay dělal, že má
mikrofon a mluvil. Tak začal.

"Ale místo u... FLUS... kur... co to bylo?" řekl a já jsem málem pustila kameru, jak jsem se smála.

Když jsem se uklidnila, začala jsem natáčet Richieho. Udělal to samý co Jay. A spustil.

"Před třema měsícema... FLUS... kur...do pí...!" na těch nadávek bylo a hodně víc.

Zase jsem bouchla smíchy.

"Co děláte? Nejdřív Jay, teď ty?!" zajímala jsem se, ale smát jsem se nepřestala.
"Něco mi vlítlo do pusy!" řekl Richie ublíženě.
"No... asi vás kanadský mouchy nemaj v lásce!" prohlásil Izzy a já se opět zlomila.
"Ty se mi směješ?" hrál si Richie na ublíženýho.
"Promiň lásko, ale já se nemůžu přestat smát!" obhajovala jsem se.

Richie ke mě přišel.

"Dej mi pusu!" řekl a objal mě.
"No pokud tam nemáš nějakou zbloudilou mouchu!" odpověděla jsem a strhla jsem tím další lavinu
smíchu.

Jay, Izzy a Jayson skoro brečeli smíchy.

"Ty jsi!" nařkl mě Richie a políbil mě.

Ve Whistleru jsme byli ještě pár hodin. K tomu domu jsme přijeli až za tmy. Ale ani tam náš den
neskončil. Byla tam výřivka, takže kluci začali blbnout. Samozřejmě to Jay natáčel.

"Hej kluci. pozdravte Cayce." řekl Jay.
"Ahoj Caycee!" ozvalo se z výřivky.

Já jsem seděla na lehátku a Izzy taky. Prostě tam blbli jak malý. Když Jay na chvíli vypnul kameru a
odebral se na průzku domu, kluci v blbnutí ještě přidali.

"Andílku, pojď k nám!" žádal Richie.
"Nejdu Richie, jsem unavená. Asi si půjdu lehnout!" řekla jsem.
"Počkej na mě. Půjdu s tebou!" řekl Richie a už vylejzal.

Rychle se osušil, vzal mě kolem pasu a odcházeli jsme dovnitř. Ale zaslechli jsme nějaký divný zvuky,
tak jsme se šli kouknout, kdo nebo co je vydává. Vydával ja Jay, kterej ležel v masážním křesle. Vší silou jsem se držela, abych nevyprskla smíchy. Richie vzal kameru do ruky.

"Lásko, já jdu do pokoje." řekla jsem ještě než zapnul nahrávání.
"Dobře, hned tam budu." odpověděl a začal natáčet.

Richie přišel asi za půl hodiny a já akorát usínala. Spíš jsem už skoro spala. Richie mě políbil a zmizel v koupelně. Nevím jak dlouho tam byl, protože jsem už skoro spala. Ještě předtím, než jsem úplně
propadla do světa snů, jsem cítila, jak si ke mě Richie lehl a objal mě. Pak jsem se konečně ponořila do
snů. Ráno mě probudil Jayův hlas.

"Podívejte na naše snoubence. No řekněte sami, nejsou roztomilí?" říkal do kamery.
"Jayi to tohle vymažeš!" osopila jsem se na něj.
"Terry, ale..." chtěl něco namítnout.
"Žádný ale, Jayi! Tohle je náš soukromej život. Nepotřebuju, aby fans věděli všechno!" řekla jsem naštvaně.
"Tak dobrá! Vymažu to. Promiň!" řekl Jay provinile a odešel.
"Lásko, co se děje?" zeptal se ležící Richie rozespale.
"Nic se neděje. Klidně spi dál." odpověděla jsem, ale uvnitř mě to vřelo.

Richie to na mě samozřejmě poznal.

"Andílku, tak co je? Něco ti je, vidím to na tobě!" řekl.
"To jsem tak průhledná?!" zeptala jsem se zoufale.
"No, pro mě jo! Ale pro ostatní asi ne!" usmál se.
"Tak povídej!" dodal.
"Ale, to jen..."

Žádné komentáře:

Okomentovat