Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 4. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda 15.





"To jako ke mně??" ptal se pořád. 
"Ano k tobě!" souhlasila jsem. 
"Miluju tě, Terry!" řekl a začal mě líbat.
"Richie, neměli bychom už vyjet? Bůh ví, co si budou myslet!" přerušila jsem naše líbání. 
"A jo! Máš pravdu!" odpověděl a nastartoval. 

Asi za deset minut jsme byli u něj doma, tedy u nás. 

"Vítej doma!" řekl a otevřel dveře. 
"Vůbec se to tu nezměnilo!" popichovala jsem ho.
"Já vím! Ale neměl jsem na nic náladu, když jsi tu nebyla!" řekl smutně. 
"Ale, Richie! Já to nemyslela vážně! Pořád se mi tu líbí, a nic bych neměnila!" odpověděla jsem a začala ho líbat. 
"Miluju tě, Richie!" řekla jsem mezi polibky. 
"Já tebe taky, lásko!" odpověděl a pokračovali jsme dál. 

Myslela jsem si, že po nějaký době mě jeho polibky omrzí, ale já bych chtěla pořád víc. 
"Co takhle si pustit nějaký film?" zeptal se, když jsme se přestali líbat. 
"Tak jo! A co si pustíme?" zajímala jsem se. 
"No... já bych se chtěl kouknout na Dům u jezera. Mám chuť na romantiku!" řekl Richie. 
"Richie, ty mi snad vidíš až do žaludku!" smála jsem se. 
"Proč?" ptal se. 
"Ten film jsem ti chtěla navrhnout!" odpověděla jsem. 
" Fáákt?? Je vidět, že k sobě patříme! A co si potom pustit Piráty z Karibiku?" řekl. 
"Jsem pro!" byla jsem šťastná.

Usadili jsme se na gauči a Richie pustil film. Richie mě objal a políbil do vlasů. Podívala jsem se na něj a viděla jsem, že je šťastnej. V tu dobu jsem netušila, že se všechno změní. Skoro ke konci filmu jsem
usnula. Richie mě odnesl do pokoje a lehl si ke mně, během chvilky usnul taky. Ráno jsem se vzbudila,
ale Richie nikde. 

Na nočním stolku ležel od něj vzkaz: 

"LÁSKO, MUSEL JSEM JÍT S KLUKAMA DO
STUDIA. ASI TU NEBUDU, AŽ SE VZBUDÍŠ, ALE SLIBUJU, ŽE PŘÍJDU CO NEJDŘÍV. MILUJU TĚ RICHIE." 

Tak jsem si šla do kuchyně udělat snídani. Vzala jsem do ruky mobil a vytočila Kristu.

"Prosím?" ozvalo se. 
"Ahojky Kristý! Tady Terka!" řekla jsem. 
"Ahoj Terko! Jak se vede?" ptala se. 
"Jo jde to! Máš teď čas?" chtěla jsem s ní pokecat. Doufám, že čas má. 
"Jasně proč?" odpověděla. 
"A nechceš přijít k Richiemu?" zeptala jsem se a doufala, že jí dojde, že jsem zpátky. 
"Ty jsi zpátky? Jasně, že přijdu! Za dvacet minut jsem tam!" řekla a položila to. 

To mě trochu zaskočilo. Za dvacet minut vážně zazvonila u dveří. 

"Terko, tolik jsi mi chyběla!" řekla a objala mě. 
"To věřím!" řekla jsem s úsměvem. 
"Co ty a Chris?" zeptala jsem se hned. 
"No... teď jsem ho neviděla!" řekla smutně. 
"Jak to?" nechápala jsem.
"No... po tom jak zkolaboval jsem s ním nemluvila!" řekla opět smutně. 
"Tak to musíme napravit!" řekla jsem a Krista se zatvářila vyděšeně. 
"Tak pojď!" popohnala jsem jí. 
"Jo! Už jdu!" rezignovala. 

Asi za patnáct minut jsme byly u domu rodičů. Měla jsem klíče, takže to nebyl problém. Vyšly jsme nahoru, Chris byl naštěstí doma. 

"Bráško!" řekla jsem mezi dveřma. 
"Terry, co ty tady! Už se ti stýskalo?" vítal mě. 
"Jo stýskalo a nejen mě!" řekla jsem a vtáhla jsem Kristu do jeho pokoje. 
"Kristy!" řekl Chris a očíčka se mu rozzářila.
"Ahoj Chrisi!" řekla na pozdrav. 
"Můžete mi říct, co je s váma dvěma?" řekla jsem naštvaně, jak jsem je sledovala. Vtom Chris sklopil hlavu. 
"No... víš, my jsme se trochu pohádali a já jsem Kristě řekl pár slov, kterých lituju!" vysvětloval Chris. 
"Kristy, moc mě to mrzí, omlouvám se!" dodal.
"Chrisi!" řekla Krista a šla k němu. 

Začali se líbat a byl čas vyklidit pole. Vyšla jsem pře dům, abych se nadýchala čerstvého vzduchu. A taky abych ty dvě hrdličky nechala o samotě. Vtom mi zazvonil telefon. Richie. 

"Lásko, kde jsi?" ptal se starostlivě. 
"Richie, nepanikař! Jsem u rodičů, šla jsem sem s Kristou!" odpověděla jsem. 
"Aha, měl jsem o tebe strach! Jsem už doma!" řekl. 
"Neboj lásko za chvíli jsem doma!" odpověděla jsem a ukončila jsem hovor. 

Nechtěla jsem Richieho víc stresovat, tak jsem šla. Došla jsem domů dřív, než jsem čekala. 

"Terry, tohle mi nedělej! Měl jsem strach!" řekl Richie, když jsem vešla a objal mě jako bych měla na místě umřít. 
"Promiň, Richie, měla jsem nechat vzkaz už se to nestane!" slibovala jsem. 
"Co to tu voní?" zeptala jsem se. 
"Vařil jsem!" řekl a jakoby se tím chlubil. Tak jsme šli do kuchyně. 

Richie uvařil lasagne a můžu říct, že byly vynikající. 

"Richie, nevěděla jsem, že tak dobře vaříš?!" řekla jsem, když jsme dojedli. 
"Díky! Víš, nechtěl jsem se vychloubat!" řekl skromně. 
"Co jste řešili ve studiu?" zajímala jsem se. 
"Řešili jsme to natáčení videoklipu! Bude to klip k mýmu oblíbenýmu filmu!" vysvětloval. 
"A jakýho?" ptala jsem se dál. No jo no, jsem zvědavá ženská. 
"Ta písnička se jmenuje "The Boys Are Back" a je to z filmu HSM!" řekl a bylo vidět, že se těší. 
"Tak to jsem zvědavá, jakej ten klip bude!" konstatovala jsem. 
"A kdy začnete natáčet?" dodala jsem. 
"Přibližně za týden, takže tu asi nebudu tak často, jak bych chtěl!" řekl.

Žádné komentáře:

Okomentovat