Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 4. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda 17.




"Nebude mi to vadit! Naopak! Budu moc ráda, když s náma půjde!" řekla jsem a trochu mi tím zvedla
náladu. 
"Tak jo! Za půl hodiny jsme u tebe!" řekla nakonec a položila to. 

A opravdu za těch půl hodiny přišli. Chris mě na přivítanou objal. 

"Ahoj sestřičko! Co tu budeš ten měsíc dělat?" dobíral si mě. 
"No to netuším, ale asi budu chodit do práce a asi týden před Richieho příjezdem pojedu do ČR za
kamarádkou!" oznámila jsem mu svoje plány. 
"Tak doufám, že tu tvojí kamarádku poznám!" řekl. 
"No... poznáš, protože s ní přijedu sem do Německa, ale ještě nevím kdy!" řekla jsem. 
"Která je to ta kamarádka?" zeptal se Krista. 
"Marky!" odpověděla jsme. 
"To střeštiprdlo?! Tak to budeme mít o zábavu postaráno! Ta se zblázní, až uvidí Chrise!" smála se. 
"To nejspíš jo!!" musela jsem se smát taky. 
"A ví, že je tvůj brácha?!" zajímala se. 
"Jo ví! Doslova to ze mě vymlátila!" řekla jsem se smíchem. 
"To bych chtěla vidět!" zesmutněla. 
"Kristy to byl jenom vtip! Ale musela jsem jí to říct, protože mě viděla na titulní stránce jednoho nejmenovaného časopisu." konejšila jsem jí na oko. 
"Tak to musel bejt šok!" odpověděla. 
"To teda byl a nejen pro ni!" řekla jsem. 
"Jak to?!" ptal se. 
"No, bylo divný se vidět v časopise! Prostě s tím nemám zkušenosti, tak mě to zaskočilo!" řekla jsem. "To ti věřím, sestřičko! Když jsem poprvé viděl svoji fotku v novinách, taky mě to zaskočilo!"  klidňoval mě Chris. 
"To je mi jasný! A kam teda vyrazíme?" zeptal jsem se. 
"Já to vidím takhle! Kino, oběd, procházka po městě a pak to zakempíme u tebe a budeme koukat na telku!" vychrlila na nás Krista. 
"Jasně jsem pro!" řekl hned Chris.
"Já taky!" řekla jsem a vyrazili jsme. 

Když jsme dorazili domů, bylo asi devět večer. 

"Asi je pozdě na nějaký filmy, co?" zeptal se Chris. 
"To asi jo! Já ráno vstávám, takže já půjdu hned spát! Ale jestli chcete, tak tu můžete být a dívat se beze mě!" řekla jsem. 
"Fakt ti nebudeme vadit?" zeptala se nejistě Kristy.
"Nebudete! Jen musí být klid, abych se mohla vyspat! Mám před sebou dvanácti hodinovku a to bude
něco!" odpověděla jsem a šli jsme dovnitř. 

Chris s Kristou si sedli do obýváku a já jsem šla do ložnice. Nařídila jsem si budík na čtvrtou ráno a lehla jsem si. Opravdu byli ticho. Ráno mě probudil ten příšernej budík. Hned jsem vstal, oblíkla se, vzala věci do práce a vyrazila jsem. Když jsem odcházela, koukla jsem se do obýváku. Spali na gauči a já si říkala, že je bude bolet celej člověk. 
Dvanácti hodinovky jsem si vzala na celý tři týdny, takže když jsem přišla z práce, nikdo se mnou nehnul. Vždycky jsem se najedla, a šla si lehnout. Zábava se mnou rozhodně nebyla. Už se blížily ty podzimní prázdniny a já jsem si vzala v práci volno. No... volno... byla to týdenní dovolená. Chris a Krista se přišli se mnou rozloučit.

"Dávej na sebe pozor! Auto není hračka!" neodpustil si Chris. 
"Jasně, bráško, já vím!" ujišťovala jsem ho.
"Tak se měj a co nejdřív přijeďte!" loučila se Krista. 
"Tak zatím!" řekla jsem a odjela. 

Za dvě hoďky jsem byla v ČR. Okamžitě jsem zastavila před domem Marky a zatroubila jsem. Z domu vyběhla Marky a za ní nějaká holka. Moment, to je Ila. Ta se ale změnila. I když... neviděla jsem jí asi pět let. 

"Ahoj Terko!!!!" zakřičely obě a objaly mě. 
"Ahoj holky! To jste se už nemohli dočkat?" smála jsem se. 
"To máš pravdu! Nemohly!" řekla Ila. 
"Ráda tě vidím, Ilo! Je to dlouho!" řekla jsem. 
"To jo! Dlouhých pět let!" odpověděla Ila. 
"To tu budeme jen tak stát nebo půjdeme dovnitř?" zeptala jsem se po chvíli. 
"Jo, jdeme dovnitř!" řekla Marky. Sedly jsme si do kuchyně a začaly jsme klábosit. 
"Terko je pravda, co jsem četla, a co říkala Marky?" zeptala se Ila. 
"Co myslíš?" nechápala jsem. 
"No... že jsi sestra Chrise Watrina? Že prý chodíš s Richiem Stringinim?" vychrlila na mě Ila. 

Já jsem koukla na Marky takovým přísným pohledem a Marky se zatvářila, jakože ona nic. 

"Na obě otázky ti odpovím jedním slovem! ANO!" řekla jsem. 
"To jako fakt? To je brutus!" řekla Ila. 
"A to se jako znáš i s US5?" zeptala se rychle. 
"Jo se všema!" řekla jsem s úsměvem. 
"Páni!" řekla Ila. 
"Ale nemáš mi co závidět! Jsou to obyčejní kluci s normálními problémy. A je s nimi docela sranda!" řekla jsem. 
"Tak to teda mám, co ti závidět! Každá fanska by dala nevím co, za to aby viděla US5! A ty se s nimi znáš osobně! A navíc je jeden z nich tvůj bratr, a s druhým chodíš!" sprdla mě Ila. 
"Tak jo! Už mlčím!" řekla jsem. 
"A Terko, jakej je Izzy?" ptala se okamžitě. 

To už Marky nevydržela a začala se smát. Já se přemáhala, abych nezačala taky. 

"No... je vtipnej, někdy otravnej, ale je sním sranda! A je docela milej! Ale nemůžu posoudit, já s ním nechodím!" řekla jsem. 
"Jak myslíš otravnej?" nechápala Ila. 
"Někdy nepříjemně rejpe! A dost častým cílem jeho rejpání jsem já a Richie!" vysvětlila jsem. 
"Aha! To je asi občas na zabití, co?" ptala se. 
"To jo! Ale asi to dělá jenom proto, že nemá holku!" odpověděla jsem. 
"On nemá holku?" vyjekla. 
"Ne! Proč se ptáš?" to bylo trochu divný.

Žádné komentáře:

Okomentovat