Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

středa 5. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda?! II. 20.





Chvíli bylo ticho a pak Chris taky vyskočil od počítače.

"To je šmejd!" řekl jen a snažil se být klidný.

Bylo na něm vidět, že se přemáhá, aby nevybouchl. Vtom mi zazvonil mobil. Byl to Richie. Nadechla
jsem se a snažila jsem být klidná.

"Ahoj lásko!" řekla jsem.
"Ahoj andílku! Mám menší problém. Musím se tu trochu dýl zdržet. Přijdu asi až v noci!" řekl Richie
smutně.
"Děje se něco?" zeptala jsem se, i když jsem tušila co.
"No... musíme s Markem a Mikem vyřešit menší problém!" takže už to viděli.
"Nech mě hádat! Že by Vincent?!" řekla jsem.
"Tys to už viděla?" zněl trochu překvapeně.
"Jo viděla! A ať si mě nepřeje, parchant! Mám sto chutí mu pořádně vrazit!" řekla jsem naštvaně.
"Promluvíme si doma, ano?" Už musím končit!" odpověděl.
"Tak dobře! Miluju tě!" loučila jsem se.
"Já tebe!" řekl a zavěsil.

Chrisovi bylo jasný, že už to kluci vědí, tak se na nic neptal.

"Kačí, nechtěla bys u nás pár dní přespat?" zeptala jsem se jí česky.
"Jestli to nebude vadit tobě ani Richiemu!" řekla.
"Naopak, budeme rádi!" odpověděla jsem.

Rozloučily jsme se s Chrisem a Kristou a jely jsme zpět k Richiemu. Tam jsme si pustily nějaký film a
jedli jsme přitom brambůrky. Měly jsme z čeho vybírat. Richie tam měl plno hororů. Richie přišel domů asi v deset večer. Nevypadal zrovna nadšeně. Řekla jsem mu, že tu Kačka nějakou chvíli bude s námi.
Řekl, že mu to nevadí a šel do ložnice. Odešla jsem do obýváku, kde už Kačka skoro usínala u televize.
Tak jsem jí řekla, ať jde se mnou, že jí ukážu pokoj a pak jsem šla za Richiem do ložnice. Když jsem
vešla, ležel v posteli, ale nespal. Převlíkla jsem se do věcí na spaní a lehla jsem si k němu. Jakmile jsem
se položila na postel, objal mě a začal mě líbat. A nezůstali jsme jen u líbání. Samozřejmě jsme se
milovali.
Uběhly asi dva týdny a castingy se pomalu blížily. Richie chodil domů vždycky až pozdě večer. Abych se přiznala. Divila jsem se, kde bere tu energii, aby se se mnou miloval. Milovali jsme se každý večer.
Vincent dal naštěstí pokoj. Takže už jsme neměli zkaženou náladu. Jenže jsem netušila, co se stane.
Když začaly castingy, tak Richie přišel domů málokdy. Někdy přespával na hotelu. Mě začalo být nějak
divně. Začínala jsem být podrážděná.
Uběhlo dalších 14 dní a s Richiem jsme se začali hádat. Třeba i kvůli maličkostem. Castingy byly zatím v plném proudu. Po jedné takové hádce to Richie už nevydržel, vzal si pár kusů oblečení a odjel na hotel.
Bylo mi mizerně. Proboha, co to se mnou je?! ptala jsem se sama sebe.

"Terry, co se děje?" ptala se mě Kačka.
"Zase jsme se pohádali!" začala jsem brečet.
"Terry, teď se uklidni! Bude to v pohodě." konejšila mě.

Odešla jsem do kuchyně, vzít si ty prášky, který mi předepsal doktor v nemocnici. Vzala jsem si dva a
pořádně je zapila vodou. Nevím proč, ale okamžitě se mi zvedl žaludek a musela jsem jít zvracet. Tohle
se ještě nikdy nestalo! Co se sakra děje? To není normální.

"Terko, v poho?" ptala se Kačka skrz dveře.
"Myslím, že už jo!" odpověděla jsem.

Šla jsem si opláchnout obličej a vypláchnout si pusu. Pořád mi bylo na zvracení, ale už to bylo o malinko lepší.

"Nechceš jít k doktorovi?" zeptala se mě Kačka, když jsem vyšla ven.
"Ne, to je dobrý. Už je to lepší!" uklidňovala jsem jí.

Mířila jsem do ložnice. Byla jsem nějaká unavená.

"Jdu si lehnout!" oznámila jsem jí a zavřela jsem za sebou dveře.

Lehla jsem si do postele. I když bylo ještě světlo, tak jsem usnula. Vzbudila jsem se až druhý den
odpoledne. Sešla jsem dolů, protože jsem měla strašný hlad.

"Jé, ahoj! Konečně jsi vzhůru! Máš hlad?" všimla si mě Kačka.
"Jo, strašnej! Snědla bych koně." odpověděla jsem.

Nandala mi na talíř guláš a já se do něj s chutí pustila. Ale neměla jsem to dělat. Jakmile jsem dojedla,
běžela jsem na záchod zvracet. Vůbec jsem nechápala, co se děje. Opláchla jsem si obličej. Přišla jsem
do kuchyně a vzala jsem si jablko. Kačka na mě udiveně koukala. Vypadalo to, že se to snaží pochopit.
Naštěstí se mi po tom jablku neudělalo špatně, ale zase se mi chtělo strašně spát. Šla jsem opět do
ložnice, lehla si a okamžitě jsem usnula. Vzbudila jsem se až další den, opět odpoledne.

"Co to s tebou je, holka!" ptala se nechápavě Kačka.
"To netuším!" řekla jsem.

Šla jsem se nahoru obléknout, z kuchyně jsem si vzala dvě jablka a šla jsem ven. Chtěla jsem se jít
Richiemu omluvit. Tak jsem zamířila k hotelu.

Žádné komentáře:

Okomentovat