Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 7. srpna 2020

Díky Bráškovi 3,




Pak jsme přece jen sešli dolů, kde byli ostatní. 

,,Terry, co nám o sobě povíš? Jay o tobě moc nemluvil. Mluvil spíš o Camronovi a Yasmin, ale o tobě se vůbec nezmínil." řekl Chris. 
,,Nevím, co byste chtěli vědět." řekla jsem jim. 
,,No... Co třeba všechno." smál se Izzy. 

Tak jsem jim o sobě něco řekla. 
"Páni. Tak to je hustý." řekl Vince, když jsem ukončila svoje vyprávění. 

Řekla jsem jim totiž o naší hádce s Jayem. 

,,Jsi ráda, že jste se usmířili co?" zeptal se Chris.
,,Docela i jo. Jen jsem netušila, že když tu budu, tak si mě stejně nebude všímat." sklopila jsem smutně
oči k zemi. 
,,Terry, nesmutni. Máš tu nás!" odpověděl mi Izzy. 
,,Díky kluci. Na to, že se známe teprv chvilku tak jsem si vás všechny oblíbila." řekla jsem jim upřímně. 
,,To jsme moc rádi. Taky jsme si tě dost rychle oblíbili. Jsi úplně jiná než Jay. Jay je takovej... jak bych to řekl... no prostě se chová jako náš otec." řekl Chris a všichni jsme se zlomili smíchy. 
,,On je takovej pořád. já jsem jeho pravej opak. Jsme díky tomu dokonale sehraný, ale řekla bych že tady naše sehranost utrpí obrovskou ránu pod pás." řekla jsem zase smutně. 
,,Neboj, nedovolíme aby ses nudila." řekl Vince. 
,,Díky kluci. Nebude vám vadit, když půjdu nahoru?! Musím jít provést hygienu." zeptala jsem se. ,,Nebude. Klidně běž. Pak půjdeme všichni na uvítací večeři do restaurace. Bereš?" nabídli mi kluci. 
,,To jako fakt?!" divila jsem se. 
,,No jasně! Přece s námi nějaký ten pátek budeš, tak tě musíme pořádně uvítat." přikývl Izzy. 
,,Páni... tak díky. Ale opravdu si nemusíte dělat škodu." řekla jsem. 
,,Tak tohle už nikdy neříkej jasný!?" vešel do místnosti Jay s tou Lenou. 
,,Jak přikazuješ, bráško! Teď mě omluvte jdu nahoru, udělat ze sebe člověka." odpověděla jsem mu. 

Když jsem stoupala po schodech, tak jsem z obýváku zaslechla obrovský výbuch smíchu. Moje
hláška úspěšně fungovala. Vlezla jsem do svého pokoje, nezapomněla jsem zamknout a šla jsem do
koupelny, kde jsem si dala opravdu povzbuzující horkou koupel. Když jsem vylezla z vany, tak jsem
uslyšela bouchání na dveře. 

,,Moment, za chvíli jsem tam." křikla jsem.

Rychle jsem si oblíkla svou sportovní soupravu a šla jsem odemknout dveře. Za dveřmi stál Jay. 

,,No to je dost, že otevřeš." sprdnul mě. 
,,Promiň, byla jsem ve vaně. Nechtěla jsem riskovat, že mi sem někdo vleze a uvidí mě nahou." odsekla jsem mu. 
,,No jo... jdu ti říct, že za chvíli vyrážíme do restaurace." oznámil mi. 
,,Dobře. Tak já se upravím a do půl hodiny jsem dole." odpověděla jsem. 
,,Ok... tak tedy za půl hodiny." řekl a odešel.

No bezva. To jsem zase něco řekla. Půl hodiny mi rozhodně nestačí. Ale když tu budu jen tak stát,tak to
určitě nestihnu. Rychle jsem vběhla do koupelny a nalíčila jsem se a učesala. Vyčesala jsem si vlasy do
vysokého copu. Pak jsem se vrátila do pokoje a zamířila jsem ke skříni. A teď co na sebe. Rozhodla
jsem se pro topík bez ramínek a khaki sukni nad kolena. Koukla jsem na hodiny a zjistila jsem, že jsem
se stihla upravit dokonce za míň jak půl hodiny. Přesněji za dvacet minut. Vzala jsem si svoje oblíbené
páskovky na nízkém podpadku a vyšla jsem z pokoje. Za chvíli jsem stála u vchodových dveří. Byla jsem tam první, tak mi nezbývalo nic jiného než čekat. Asi za deset minut se objevili Izzy s Richiem. 

Po nich přišli i Jay s Chrisem. Jen jsme už čekali na Vince, který se objevím deset minut potom, co přišli Jay s Chrisem. 

,,Řekl jsem třičtvrtě hodiny... Né hodinu." sejčkoval Jay. 
,,Promiň, nemohl jsem najít nic na sebe. Tedy něco přijatelného." řekl dotčeně Vince. 
,,Ty máš toho oblečení málo?!" řekl nasraně Jay.

Vince už se nadechoval, že něco řekne, ale já jsem jim do toho skočila. 

,,Jayi, nech ho! Tak se chtěl přede mnou předvést. Mimochodem kluci, sekne vám to!" řekla jsem a podívala jsem se hlavně na Vince. 

Ten trochu zružověl v obličeji. Asi jsem ho uvedla do rozpaků. 
,,Tak jdem, nebo tu strávíme mládí." zavelel Jay a tak jsme vyrazili. 

Do restaurace jsme jeli jejich limuzínou. Když se ta limuzína objevila před domem, spadla mi sanice skoro až k zemi. Kluci do mě naštěstí nerejpali, nebo si toho spíš nevšimli. Když řidič otevřel dveře abysme nastoupili, tak chtěli kluci nastoupit. Tedy jen Richie stál vedle mě a jen kroutil hlavou. 

,,Kluci, to nemáte ani vychování?!" rejpnul do nich. 
,,Co myslíš?" zeptal se nechápavě Vince. 
,,Myslím to, že dámy mají přednost." oznámil jim. 

Kluci se po sobě podívali a pak odstoupili ode dveří a čekali až nastoupím. Tak jsem tedy nastoupila. Vedla mě si sedl Richie a vedle něj Chris. Ostatní se tam nějak poskládali.

,,Děkuju, Richie." řekla jsem v limuzíně a dala jsem mu pusu na tvář. 
,,Rádo se stalo!" usmál se na mě a víc jsme už neřekli.

Žádné komentáře:

Okomentovat