Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 7. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda?! II. 34.

 




"Kam vyrazíme? Máme do večera času dost." zeptal se Richie.
"No... já bych chtěla se Sarady něco zařídit." odpověděla jsem.
"Co chceš zařizovat zrovna se Sarady?" divil se.
"No... protože je moje hlavní družička, tak jí potřebuju!" vysvětlila jsem.
"Aha! To abych si našel zábavu sám, co?!" zeptal se smutně.
"Tak někam vyřaž s Johnem a ostatními." řekla jsem.
"Dobře, tak se asi uvidíme večer u Sarady." odpověděl a usmál se.
"Dobře, ale mohl bys Sarady zavolat?" požádala jsem ho, protože jsem v novým mobilu měla jen čísla
kluků a Lucy.
"Jasně. Za jak dlouho má dorazit?" zajímal se.
"No... řekni tak za hoďku!" řekla jsem a šla jsem do koupelny.

Když jsem vyšla z koupelny, šla jsem se nějak přijatelně oblíknout a nalíčit. Richie byl kupodivu ještě
doma. Říkal, že máme se všema sraz. Nechala jsem to být Přesně za hodinu jsme čekali na smluveném
místě. Už z dálky jsme viděli nadšené tváře všech. Tedy až na jednu. Byla to opravdu mladá holčina.
Snad mladší než já.

"Ahoj!" zdravil je Richie.

Když přišli až k nám, začali jsme se tam všichni objímat na přivítanou. Jen ta holčina stála opodál.

"Chloe, pojď sem! Chci ti někoho představit." řekl Richie tý holčině.

S odporem v očích k nám přišla.

"Lásko, tohle je Chloe. Chloe, tohle je Terry. Moje snoubenka." představil nás.

Chloe se na něj podívala pohledem 'to si snad děláš srandu', ale pak přišla ke mě a objaly jsme se.

"Dej od bráchy ruce pryč, zlatokopko!" pošeptala.

Pravděpodobně to nikdo, krom mě, neslyšel. Nereagovala jsem na to, ale nemohla jsem to dostat z
hlavy. Pak jsme se rozdělili.
Uběhlo asi 14 dní, které jsem trávila většinou se Sarady. Jen večery byly moje a Richieho. Se Sarady
jsme nejen zařizovaly svatbu, ale kupovaly jsme i vánoční dárky. Musela jsem občas Sarady krotit,
protože byla těhotná. Mě bylo poslední dobou... no, poslední týden... nějak divně, tak mi to nedalo a
koupila jsem si těhotenský test. Udělala jsem si ho u Sarady doma, protože u Richieho doma jsem
neměla jistotu, že na něj někde nenarazím. U Sarady naštěstí nikdo nebyl. Tak jsme spolu zalezly do
koupelny a pustily jsme se do toho. Nejhorší na tom všem bylo to čekání.

"Sarady, já se na to nemůžu podívat!" řekla jsem a zakryla jsem si oči.
"Tak já ti to řeknu!" řekla a vzala můj test do ruky.

Chvíli nic neříkala.

"Terry, ty jsi těhotná!!!" vyjekla najednou.
"Cože??? Fakt???" řekla jsem a vytrhla jsem jí ten test z ruky.

A opravdu. Byla jsem těhotná.

"Richie se zblázní radostí, až mu to řeknu." uvažovala jsem nahlas.
"To jo! A kdy mu to řekneš?" ptala se.
"To ještě nevím!" odpověděla jsem.

Vyšly jsme z koupelny a šly jsme si sednou do obýváku, kdy jsme si povídali asi hodinu. Pak jsme
vyrazily k Richiemu. K mě nelibosti tam byla i Chloe. Nevím proč, ale prostě jsme si nesedly. Přivítala
jsem se se všemi a šla jsem nahoru do pokoje. Asi za pět minut se ve dveřích do pokoje objevila Chloe.

"Upřímně, mě neoblafneš!" řekla mezi dveřma.
"Cože? O čem to mluvíš?" nechápala jsem jí.
"O tom, proč jsi s Chrisem!" odpověděla.
"S Chrisem? Asi máš na mysli Richieho, ne?" zeptala jsem se jí.
"Jmenuje se Chris!" zařvala na mě.
"Já vím proč s ním jsi. Jen kvůli penězům." křičela.
"Co to meleš?" nechápala jsem její chování.
"Co melu?! Já jen chráním Chrise před takovými jako jsi ty!" pořád křičela a zdálo se mi, že křičí víc a víc nahlas.
"Jako já?? Richie je dospělej!!" zakřičela jsem na ní, protože jsem toho měla už vážně dost.

Náš křik přivolal ostatní.

"Ty mu život nezničíš! O to se postarám!" řvala dál.
"Chloe dost!" okřikl jí Richie.
"Jo?! To by mě zajímalo jak?!" řekla jsem, ale najednou se mi zamotala hlava.
"To ti může bejt jedno!" tohle bylo poslední, co jsem slyšela, protože jsem omdlela.


Richie


Když Terry se Sarady přišly, Terry se s námi jen přivítala a šla nahoru. Vypadala unaveně. Nechal jsem
to být, na nic jsem se neptal a dál jsem se bavil s ostatními. Asi za pět minut odešla Chloe, že prý si
musí odskočit. Nějak jsme to přehlíželi. Ale pak jsme uslyšeli ze shora křik.

"To snad ne!" řekl jsem, rychle jsem vstal a utíkal jsem nahoru.

Když jsem vyšel schody, všiml jsem si Chloe ve dveřích našeho pokoje.

"Ty mu život nezničíš! O to se postarám!" křičela Chloe na Terry.

Utíkal jsem rychle ke dveřím a ostatní za mnou.

"Chloe dost!!" okřikl jsem jí.
"Jo?! To by mě zajímalo jak?!" řekla Terry, ale najednou ztratila z tváře barvu a vypadala na omdlení.

Snažil jsem se k ní přes Chloe dostat.

"To ti může být jedno!" řekla samolibě Chloe, ale to už se Terry podlomila kolena a padala k zemi.

Naštěstí jsem jí včas chytil.

"Podívejte na tu zlatokopeckou herečku." řekla Chloe a mě to naštvalo.

"Chloe sklapni!" vyštěkl jsem na ní a vzal jsem Terry do náručí.

Položil jsem jí na postel, ale na ostatní jsem se neotočil.

"Johne, prosím, odveď Chloe odsud!" prosil jsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat