Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

pátek 7. srpna 2020

Díky Bráškovi 7.



Otevřela jsem, ale bez jediného pozdravu jsem si šla sednout zpět na postel. Richie zavřel dveře a šel si
sednout ke mně. 

"O čem si chceš promluvit?" zeptala jsem se ho. 
"O tom, co se stalo dneska." odpověděl mi. 
"Vždyť si u toho nebyl!" řekla jsem nechápavě. 
"Já vím, že jsem u toho nebyl. Ale nejsi sama, koho to naštvalo. Nikdy jsem to nikomu neřekl. Ale přijde mi, jakoby to dělal Chris schválně. Ještě než jsi přijela a ještě před svátkama, jsem šel já s Chrisem do obchoďáku, protože jsme se potřebovali nutně něco koupit k jídlu. Jay nám kladl na srdce to, abysme byli co nejvíc nenápadný, abysme měli šanci aspoň nakoupit. Tak jsem si vzal kšiltovku, tmavý brejle a přes hlavu jsem si hodil kapuci, ale Chris to absolutně ignoroval. No, a když jsme došli k obchoďáku, tak já jsem klidně prošel dovnitř, ale jeho zastavily fansky a byly u něj, dokud jsem já nenakoupil. Nemysli si, dost mě to naštvalo. Jsem na něj doteď naštvanej. Ale nechápu, proč jsi to musela odnést ty." vysvětlil mi. 
"Takže tohle nebylo poprvý?!" zeptala jsem se překvapeně. 
"Ani náhodou. Občas mi přijde, jakoby to dělal schválně, ale teď se v něm nevyznám." řekl smutně. 
"Ale obdivuju tě, že ses postavila Jayovi. Ani jeden z nás si to nikdy nedovolil." dodal. 
"Njn, když s ním žiju od malička, tak je to jednodušší se mu postavit. A navíc ví, že mám pravdu. Už jednou jsme se dost hnusně pohádali, tak asi nechce, aby se to opakovalo." odpověděla jsem. 
"To ho i chápu. Má tě asi hodně rád!" konstatoval. 
"Jo to má. Dokonce mi zařídil, abych si tu dokončila školu. Asi chce, abych tu s váma byla dýl." odpověděla jsem. 
"Nezlobil bych se, kdybys tu byla dýl." uchechtl se.
"Hej, nezačínej." dloubla jsem ho do žeber. 
"Au, s čím?" dělal nechápavýho. 
"Nedělej ze sebe svatouška. Vidím, jak se mnou flirtuješ." smála jsem se. 
"Neflirtuju!" odpověděl dotčeně. 
"Ale notak. Myslíš, že jsem slepá?" zeptala jsem se ho. 
"No dobře, ale jen trochu. Ne jako Izzy nebo Chris." přiznal.
"Richie, já nechci nikoho ranit. Jen se nechci vázat, a hlavně ne s vámi, abych vám neničila karieru."
odpověděla jsem. 
"Ale Terry, kdyby naší kariéru měl zničit každej vztah, tak Jay není s Lenou a Chris, kterej chodil s Janou." vysvětlil. 
"Ale Chris už s tou Janou není, že?" zajímala jsem se. 
"Není, ale on to ukončovat nechtěl. Byl hodně zničenej, když mu oznámila, že to nezvládá, že je konec." odpověděl.
"Aha." bylo mi Chrise docela i líto, když mi tohle Richie řekl. 
"Asi bych měl jít za klukama. Chystáme se do studia." řekl najednou. 
"No jo. To bys měl jít. Ať nejsou naštvaní." odpověděla jsem. 
"A nechtěla bys jít s námi? Nahráváme album, tak by ses na nás mohla podívat při práci." nabídl. 
"A nebude to vadit?" zeptala jsem se nejistě. 
"Mě rozhodně ne. A klukům taky ne, řekl bych." odpověděl. 
"Tak já na sebe něco hodím, a půjdu s vámi." usmála jsem se a Richie odešel z pokoje. 

Asi za dvacet minut jsem sešla dolů a kluci tam opravdu čekali. 

"Slyšel jsem, že tě Rich ukecal k tomu, abys šla s náma do studia." rejpal bráška. 
"A co? Docela ráda se podívám, jak pracujete." ušklíbla jsem se. 
"Jo... to je zážitek na celý život." smál se Izzy. 
"Tak hrozný to snad nebude." smála jsem se taky. 
"To ne, dokud na nás Jay nezačne křičet, že se mu něco nelíbí." dobíral si brášky Izzy. 
"No tak dost kecání. Jdeme." zavelel Jay a vyšli jsme před dům, kde na nás čekalo auto.

Žádné komentáře:

Okomentovat