Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 4. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda?! II. 5.






"...do tebe zamilovala! Jen má strach!" řekla jsem.
"Z čeho?" vytřeštil oči Izzy.
"No... že by to, že jsi slavnej a ona obyčejná holka, nedělalo dobrotu!" vysvětlila jsem. Izzy vstal a šel
ven za Verčou.
"Promiň, Richie!" omluvila jsem se mu znovu.
"To je v pohodě, andílku! Co takhle si to vynahradit?!" řekl.
"Dobře!" řekla jsem provinile.

A protože ještě pořád hrály ploužáky, šli jsme znovu na parket. Najednou se z repráků rozezněly první
tóny Endless Feeling. Podívala jsem se nechápavě na Richieho, ten se jen usmál. Pak jsem uslyšela
DJe.

"Tahle písnička je speciálně pro jedno děvče tady. Pro Terry od Richieho se vzkazem:  ́Terry, miluju tě!
Jsi to nejlepší, co mě potkalo. Nechci tě nikdy ztratit.' takže Terry, užij si tuhle písničku."

Tohle nebylo poprvé, co mi Richie něčím vyrazil dech. Začaly mi téct slzy štěstí. Nechala jsem je stékat a mokřila jimi Richiemu košili. Jemu to nevadilo. Zpíval spolu s písničkou a byl to příjemný pocit. Po téhle písničce jsme si šli sednout. U stolu seděli Jay, Cayce a Vince. Jen Izzy a Verča nikde. Bylo mi to divné.

"Kluci, kde je Izzy a Vicky?" zeptala jsem se. "Nevíme!" řekli jen. V tu chvíli se mě začala zmocňovat
panika. Podívala jsem se na Richieho a on můj pohled pochopil.
"Nepanikař! Třeba jsou ještě venku!" řekl, vzal mě za ruku a šli jsme před klub.

Jenže ani tam nebyli. Všimla jsem si limuzíny a tak jsem se šla zeptat řidiče, jestli je neviděl.

"Viděl! Vezl jsem je na hotel!" řekl klidně.
"Vidíš, jsou v pořádku!" řekl Richie a políbil mě.
"Měla jsem strach! Už jsem klidná!" odpověděla jsem. Vrátili jsme se do klubu právě ve chvíli, kdy je Jay oblíkal.
"Tak lidi, já se loučím! Musím ráno vstávat a vyzvednout Lenu na letišti!" řekl.
"Tak zatím!" řekli kluci.

Já Jaye objala a řekla jsem, ať jede opatrně. Pak už byl pryč. S Richiem jsme v klubu byli až do tří ráno.
Rozloučili jsme se s Caycem. Chtěla jsem se rozloučit i s Vincem, ale ten byl taky pryč. Už jsem nechtěla nic řešit, proto jsem se neptala. S Richiem jsme tedy nasedli do limuzíny a jeli domů. Zastavili jsme u domu, vešli jsme dovnitř a šli jsme potichu do pokoje. Ani jednomu z nás se nechtělo spát. Tak jsem šla do koupelny se vysprchovat. Vyšla jsem asi za patnáct minut s přesvědčením, že Richie bude nejspíš spát. Ale mýlila jsem se. Hned jak jsem přišla do pokoje, vzal osušku a šel do koupelny. Já si mezitím oblékla noční košili a vlezla jsem do postele. Richie vyšel z koupelny asi za půl hodiny v tričku a trenýrkách. Lehl si vedle mě na postel, přetočil se na bok a sledoval rysy mého obličeje.

"Copak?" řekla jsem a cítila, že se začínám červenat.
"Jsi nádherná, když se červenáš!" řekl s úsměvem. To už jsem byla celá rudá, ale Richie na mě pořád
koukal.
"Jestli chceš zjistit, jakej bude konečnej odstín mé tváře, tak tě zklamu! Tohle je maximum!" řekla jsem
ve snaze ho donutit, aby mě přestal sledovat.
"Miluju tě!" řekl a než jsem stačila něco říct, mě začal líbat.

Nezůstal jen u rtů, postupoval níž na krk a začal odhrnovat vršek mé košile. Tohle nikdy nedělal.

"Snad nechce porušit svůj slib?!" řval mi hlas v hlavě.
"Richie, počkej!" řekla jsem dřív, než jsem začala ztrácet hlavu.
"To je v pohodě! Neboj se!" řekl klidně. On si snad děla srandu.
"Richie, zadrž!" řekla jsem rázněji.
"Co?" nechápal Richie.
"Co tvůj slib? To ho chceš porušit? A co tvý rodiče?" řekla jsem trochu v panice.
"Říkám, že je to v pořádku! Vědí o tom, co chci udělat a jak jsem se rozhodl!" vysvětlil mi s ledovým
klidem.
"Neboj! Nebudou tě odsuzovat! Je to mé rozhodnutí!" dodal a začal mě znovu líbat.

Během chvilky jsem se poddala jeho polibků. Ve vteřině už jsem byla bez košile, jen v kalhotkách. Líbal mě po celém hrudníku a pomalu postupoval ke klínu. Já mu taky sundala tričko a hladila jsem ho po zádech. Cítila jsem na jeho zádech husí kůži. Mě polilo horko, ale to příjemné horko, když mi sundal i ten zbylý kousek oblečení, co jsem měla na sobě, a začal mě líbat v klíně. To příjemné horko stále sílilo.
Prohnula jsem se v zádech a vzdychla jsem. Moje vzdychnutí přimělo Richieho zase postupovat pomalu
nahoru ke rtům a nechat klín klínem. Když se dostal zpátky ke rtům, tak jsem ho začala líbat na krku.
Přitiskl se víc ke mně a nechal mě, abych ho stále líbala. Čím dál víc jsem cítila jeho vzrušení. Pak si
sundal trenýrky, nasadil si ochranu a dal má kolena mírně od sebe. Lehl si nade mě, zapřený o dlaně a
pomalu do mě vnikal. Mé vzrušení stále rostlo. Nejdřív přirážel pomalu a opatrně, ale pak intenzitu
přírazů zvýšil. Myslela jsem, že vzrušením vybuchnu, když vtom si lehl na záda a naše pozice se
prohodily. Teď jsem intenzitu stanovovala já a tak jsem jí zmírnila. Lehla jsem si na jeho hrudník a začala ho líbat. Postupně jsem přidávala na intenzitě přírazů a Richie jen potichu sténal vzrušením. Cítila jsem, že brzy dosáhneme oba vrcholu. Netrvalo dlouho a vyvrcholili jsme společně. Unaveně jsem si lehla na postel. Ten pocit byl nepopsatelný. Byla to nádhera.

"Páni!" řekl Richie a ztěžka oddechoval.
"To je slabé slovo! Bylo to nádherné!" řekla jsem, zatímco jsem se vzpamatovávala.

Richie mě objal, oba nás přikryl dekou a mě začala padat víčka únavou.

"Dobrou, lásko! Miluju tě!" řekl a líbnul mě do vlasů.
"Já tebe taky, miláčku!" řekla jsem a zavřela jsem oči. 

Pomalu jsem upadala do světa snů.

Žádné komentáře:

Okomentovat