Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 4. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda 22.





Konečně! Jedno zlatnictví jsem našel. Teď ještě vybrat prstýnek.

"Dobrý den, přejete si?" řekl klenotník.
"Dobrý den! Sháním snubní prstýnek!" řekl jsem.
"Jistě! Pojďte za mnou!" řekl klenotník a vedl mě k vitríně plné prstýnků.

Pořádně jsem si ty prstýnky prohlížel a klenotník jen čekal! Zalíbil se mi prstýnek z bílého zlata, osázený malými kamínky.

"Tenhle bych si vzal!" řekl jsem a ukázal jsem na ten prstýnek.
"Dobře! Je to správná velikost?" ptal se.
"Ano! Přesná!" souhlasil jsem.

Klenotník mi ten prstýnek zabalil a vyrazil jsem zpátky. Cestou jsem se stavil ještě v květinářství.


Terry


Doktor před chvílí odešel. Konečně jsem už nemusela ležet, takže jsem si okamžitě sedla. Vtom se
otevřely dveře a vešli kluci s bráškou a Kristou.

"Terry!" skoro zakřičel Chris a mířil ke mně. Teda kdyby mohl, tak běžel. Objal mě.
"Já jsem tak rád!" řekl radostně.
"Já vím, bráško!" řekla jsem.
"Tohle už nikdy nedělej!" řekl hned, naopak přísně.
"Rozkaz, kapitáne!" řekl jsem a všichni jsme se začali smát.
"Terry, díky bohu! Měli jsme hrozný strach!" řekl Jay a objal mě.
"Já vím, promiň!" řekl jsem provinile.
"Neomlouvej se! Za to nemůžeš! Hlavně, že jsi vzhůru!" řekl Izzy a taky mě objal.

Pak mě objal i Vince a Krista.

"Jo, Terry! Chceme ti představit nového člena US5! Cayce!" řekl najednou Jay.
"Ráda tě poznávám, Caycee!" řekl jsem a podala jsem mu ruku.
"Taky tě rád poznávám!" řekl Cayce.
"Můžu tě taky obejmout, jako jsem objala kluky?" zeptala jsem se.
"Jistě!" usmál se Cayce.

Tak jsme se objali. Pak jsem se rozhlédla po místnosti. Chyběl tam Richie.

"Kde je Richie?" zeptala jsem se Jaye.
"No... potkali jsme se na chodbě a říkal, že musí jít něco koupit! Že prý brzo dorazí!" odpověděl.
"Aha!" řekl jsem a pak jsme si povídali skoro o všem.

Zjistila jsem, že Cayce je hodně milý a sympatický kluk. Hodně jsme si popovídali.

"A jak ti je?" zeptal se Chris.
"Dobře. Tak luxusně jsem se ještě nevyspala!" smála jsem se.
"To jsem rád, že jsi veselá. Pamatuji si, jak si byla jak hromádka neštěstí, když kluci odletěli!"
konstatoval Chris.
"Jo a ta Marky je dost milá holčina. Měl jsem s ní tu čest mluvit." dodal.
"To jsem ráda, že si to myslíš! Ona je bezvadná! A počkej, až poznáš Ilu! Asi se zblázníš!" řekla jsem.
"V to doufám a doufám, že je stejně milá jako Marky." odpověděl Chris.
"Jo to je! A pokud sem někdy přijede, tak by měl Izzy brát nohy na ramena a pořádně zdrhat!" smála
jsem se.
"Proč já?" zeptal se Izzy.
"Protože je Ila do tebe blázen!" vysvětlila jsem.
"Jo a má ráda Jeffa Hardyho!" dodala jsem.
"Fakt?! Tak tu chci poznat!" řekl Izzy radostně.
"Dočkej času!" dobírala jsem si ho.
"Já si počkám!" řekl Izzy klidně.

Škoda! Doufala jsem, že ho vyprovokuju. Ale co se dá dělat! Vtom se otevřely dveře. Netušila jsem, kdo to je, protože měl před obličejem kytici růží. Když tu kytici dal trochu níž, pak teprve jsem ho poznala. Byl to Richie.

"Ahoj lásko! Promiň, trochu jsem se zdržel. Ty jsou pro tebe!" řekl a podal mi tu kytici.
"Děkuju, Richie!" řekla jsem a k těm růžím jsem přičichla. Nádherně voněly.
"Ale ještě mi musíš něco vysvětlit!" dodala jsem.
"Já vím a vysvětlení mám!" řekl a klekl si přede mě na jedno koleno.

Z kapsy vytáhl malou červenou krabičku.

"Terry... vím, že jsme spolu krátce. Miluju tě a na tom nechci nic měnit. Proto se tě teď ptám. Vezmeš si
mě?" řekl a otevřel tu krabičku.

Byl v ní krásný prstýnek. Nevěděla jsem, co říct. Ostatní spolu s Richiem čekali, co řeknu. Jasně, že si
ho chci vzít!

"Miluju tě, Richie! ANO!" řekla jsem a po tvářích mi tekly slzy štěstí. Richie vstal a začal mě líbat.
"Děkuju!" řekl mezi polibky.

Kluci i Krista začali tleskat a výskat. Teda výskal Izzy, toho bylo nejvíc slyšet. XD Pak mi Richie nasadil prstýnek na prst.

"Miluju tě, Terry!" řekl a znovu mě políbil.


Richie


Když řekla to slovo, byl jsem v tu chvíli šťastnější, než jsem kdy byl za celý svůj život. Vstal jsem a začal jsem jí líbat.

"Děkuju!" řekl jsem mezi polibky.

Všichni v místnosti začali tleskat. Izzy byl jako obvykle nejhlučnější. Vzal jsem prstýnek a nasadil jsem
ho Terry na prsteníček.

"Miluju tě, Terry!" řekl jsem a znovu jsem jí políbil.

Trochu jsem se divil, že ten hluk nikoho nepřivolal.

"Gratuluju, brácho!" řekl Izzy.

Pak se přidali i Jay, Vince a Cayce. A nechyběli ani Chris a Krista. Pak jsme tak trochu nezaujatě
plánovali, jak by mohla ta svatba vypadat. Všiml jsem si, že si Chris s Kristou pořád něco šeptají. Jakoby se potichu o něčem dohadovali. Nedalo mi to a musel jsem se zeptat.

Žádné komentáře:

Okomentovat