Warning: Tento blog podporuje incest a homosexualitu.

Zároveň jsou zde povídky, které jsou o slavných osobnostech, ale nejedná se o žádné urážky nebo pomluvy.

úterý 4. srpna 2020

Štěstí nebo jen náhoda?! II. 6.




Vzbudili jsme se někdy kolem druhé odpoledne. Koukla jsem na telefon a bylo tam několik zmeškaných hovorů od Jaye, Cayceho, Izzyho i Verči. Bylo mi jasné, že volali i Richiemu.

"Lásko, já jdu do vany!" řekla jsem Richiemu.
"Můžu jít s tebou?" zeptal se Richie a nasadil ten svůj štěněčí pohled.
"No tak pojď!" řekla jsem a usmála se.

Z koupelny jsme vyšli asi za půl hodiny, oblékli jsme se a vyrazili do studia. Ve studiu už na nás čekali
ostatní.

"No to je dost, že jste dorazili!" řekl naštvaně Jay.
"No tak promiň, Jayi! Z diskotéky jsme byli unavení, tak jsme se chtěli vyspat." odpověděl Richie a pořád se smál takovým poťouchlým úsměvem.
Izzy si změřil pohledem mě, pak Richieho a pak se zvedl a šel k nám.
"Můžu s tebou mluvit?" zeptal se Richieho.

Richie se na mě podíval a šel za Izzym. Pak oba odešli. Já se přivítala a Verčou, s klukama i s Lenou.
Pak mi došlo, že někdo chybí.

"Kde je Vince?" zeptala jsem se.
"No... od tý doby, co včera zmizel z diskotéky, jsem ho neviděl." řekl Cayce.
"Třeba jen jel domů. Nemáme nic na práci, tak asi chtěl být s rodičema." přemýšlel Jay nahlas.
"Terry, můžu s tebou mluvit?" zeptala se mě Verča.
"Jasně, Vicky. Ty vždycky!" řekla jsem a Verča mě odvedla do nějaký místnosti.
"Copak potřebuješ?" zeptala jsem se.
"Co jste s Richiem dělali?" zeptala se.
"Co tím myslíš? Co bysme podle tebe měli dělat?" dělala jsem nechápavou. Moc dobře jsem věděla, na
co naráží.
"Terry, nejsem idiot. Mám oči a vidím. Máte s Richiem stejný výraz! Stejně poťouchlý! Znám tě! Tak co jste dělali?" vychrlila na mě. "A navíc i Izzy si toho všiml." dodala.

Měla pravdu! Zná mě a moc dobře. Tak jsem jí to řekla. Ona jen poslouchala, ale nic neřekla.

"Veru, slib mi, že budeš ticho!" prosila jsem jí.
"Slibuju! Protože jsi kámoška." řekla a objala mě.
"Díky!" řekla jsem a šly jsme zpátky.

Přišly jsme zpátky, když akorát přicházeli Izzy s Richiem a něčemu se smáli. Nikdo to neřešil. Došli k
nám a zaslechla jsem Izzyho říkat:
"Příště se netvař jak tydýt!" a dloubl ho do žeber.
"Neboj!" strčil do něj Richie.

Takže to ví i Izzy. Bude jen otázkou času, kdy se to dozvědí i ostatní.

"Hele lidi, co takhle vyrazit do aquaparku?" zeptal se najednou Jay.
"Jasně!" řekla jsem, ale moje odpověď se ztratila v tom překřikování.

Verča jen nevěřícně koukala na to, co způsobí jedna otázka. A tak nás sedm vyrazilo na koupák. Teda
mezitím se každý z nás stavil domů (hotel) pro plavky a pak se už jelo. Na koupališti bylo pár lidí. No
pár... asi kolem třiceti. Nějak jsme to neřešili, zaplatili vstup a šli jsme do šaten. Vyšla jsem jako
poslední. Šla jsem tedy najít ostatní. Netrvalo dlouho a našla jsem je u bazénu. Naštěstí bylo vedle
Richieho volné lehátko, tak jsem si tam dala věci a na chvilku jsem se tam uvelebila. Jenže mě to ležení
přestalo bavit a šla jsem spolu s ostatníma do bazénu a to jsem neměla dělat


Richie


Vlezli jsme do bazénu a začali jsme blbnout. Byla to sranda, jenže pak jsem namohla najít Terry. Koukl
jsem se k lehátkům, ale tam nebyla.

"Richie, co se děje?" ptali se kluci.
"Terry zmizela!" řekl jsem vyděšeně.
"A není na lehátku?" ptal se Jay.
"Není! Tam jsem se díval!" řekl jsem, když vtom jsem něco uslyšel. Něco, co bych už v životě slyšet
nechtěl.
"Richieeeee..." ozvalo se. "pomo..." vtom jsem zahlídl nějakýho chlapa, který Terry stahoval pod vodu.
"Hej! Nech mojí holku na pokoji!" vyjel jsem na něj, a co největší silou jsem ho od Terry odstrčil.
"Jayi! Pojď sem rychle!" volal jsem na Jaye, když jsem se snažil dostat Terry z vody.

Žádné komentáře:

Okomentovat